Van alles en nog wat...

Hoi lieve meiden,

Ben even niet zo actief geweest op het forum, want ik had het erg druk en ik merk ook aan mezelf dat ik soms een beetje afstand nodig heb. Maar nu kan ik er niet meer onderuit, want we zitten er weer middenin. Gisteren de tweede FM gehad van IUI3, en gelukkig waren de follies wel wat gegroeid, want bij de eerste FM waren ze nogal aan de kleine kant. Sinds de kijkoperatie is mijn cyclus ook gewoon helemaal van slag, werd op dag 19 ongi en er klopt gewoon allemaal niks van. Maar gisteren waren ze wel groter, dus morgenochtend weer terugkomen en dan hopelijk morgenavond de pregnyl en donderdag de inseminatie. Helaas zat er ook alweer een cyste, en de gyn dacht ook te zien dat het wederom een endo-cyste was, met bloed gevuld, dus dat is mooi klote, zo kort na de operatie alweer.... Morgenmiddag moeten we naar het Erasmus MC, voor onze intake voor IVF, spannend!!! Ik laat morgenavond wel even horen hoe het was, kan ik even van me af kletsen.

Liefs, Anke

Lieve Anke,

Ik wil jullie heel erg veel succes wensen morgen met het intake gesprek. EN wat balen zeg dat ze weer een endo cyste hebben gezien. Kl*te zeg!!! Gaan ze daar nog iets aan doen of laten ze die zitten? Maar wel een fijn idee dat je follies wat groter zijn. en hopelijk gaat het donderdag gewoon door.

Even een vraagje aan je: Ik ben dus de 16e geopereerd en ik zit nog steeds thuis. Kan nog echt niet werken. Heb nog wel pijn maar mijn onderbuik is dik. Ik kan amper naar beneden kijken!?!? Had jij dit ook? Ik kan maar een paar broeken aan want die andere pas ik gewoon niet.

Gr Ester

Lieve Anke,

Wat een pech heb je zeg! Ook wel senl, nu weer een cyste. Gaan ze daar nog wat aan doen? Of kijken ze het eerst even af? Hopelijk groeien je follikels goed en mag je deze week voor je volgend poging IUI. Heel veel succes met je intake IVF morgen!

En Ester: ook jij veel beterschap nog! Ik wist niet dat je er zolang last van kon hebben... Hopelijk ben je snel van je buikpijn af!!

Liefs,

Ginger

Hoi lieve meiden,

Dankjulliewel voor de reacties. Die cyste die er nu ineens weer zit daar gaan ze voorlopig nog even niks aan doen geloof ik. Eerst even afwachten wat ie doet, als ie groter wordt dan 2 cm moet ie volgens mij weer weggehaald worden met een operatie, omdat het anders gevaarlijk is voor mijn eierstokken. We kunnen dus niks anders dan afwachten en hopen dat ie zo klein blijft als ie nu is.
Ester, wat jij beschrijft dat had ik ook hoor, zo'n dikke buik en nog best wel wat pijn. Volgens mij was het pas na een week of 2,5 of 3 weer normaal allemaal. Ik had ook maar 1 broek die ik paste, de rest ging gewoon echt niet dicht! Mijn navel wees gewoon helemaal naar boven... Maar heb geduld, blijf nog even lekker thuis zolang jou dat nodig lijkt, dan zal het volgende week best wel een heel stuk beter met je gaan! Goed je rust nemen is het enige medicijn, luister naar je lichaam! Heel veel beterschap.

Liefs, Anke

Hoi Anke

Ik hoop voor je dat de cyste klein blijft zodat je niet weer onder het mes moet. Goh, ik zou toch niet weer voor een OK gaan. Ben je zo weer een paar weken uit de running.

Bedankt nog voor je antwoord. Ik ga waarschijnlijk volgende week weer werken. Maar eerst maar eens deze week doorkomen. Valt me best tegen allemaal. Niet verwacht dat het zo lang zo duren. maar ik kan weer een beetje normaal lopen. Maar bukken lukt niet echt, Pijn maar vooral die stomme dikke buik.
Was hij maar dik om een andere reden.......

Succes en neem vooral de tijd voor jezelf!

Gr Ester

Terug
Bovenaan