Van alles wat

A

Anoniem

Guest
Hé Biaggi en Crienie, leuk dat jullie terug zijn op het forum, veel gezelliger!! Beter natuurlijk als jullie hier gauw niet meer hoeven te zijn, maar ik moet zeggen dat ik sommige mensen wel mis als ze goed en wel zwanger zijn...

Chili, Brenda en Marielle, wat rot, weer niet gelukt... Soms, vaak, denk je, wat is er in godsnaam voor nodig??? Chili, ik hoop dat je weer een beetje over je 1ste-dag-chagrijn heen bent en weer een beetje moed hebt voor de volgende ronde!! Ik vind het in ieder geval wel héél gezellig dat we weer samen een ronde in gaan. Maar ja, zoals ik al zei, het zou beter zijn als het hier hartstikke saai was, omdat iedereen zwanger is!!

Wie schreef dat van die maansteen? Irene? Bedankt voor de tip!
Ik ga er gelijk vanmiddag een halen bij de Tuinen!! Echt, ik grijp alles aan...
Paris en Niempie, ik heb een berichtje voor jullie geplaatst onder het bericht van Paris.

Ik verwacht morgen mijn eisprong, dus het worden weer drukke dagen... Ik weet dat sommigen zeggen dat het beter is om om de dag te klussen, maar rond de eisprong neem ik het zekere voor het onzekere en is mijn ventje iedere dag de klos... Gisteren geklust, morgen eisprong, vandaag vruchtbaarste dag, toch? Dat kan ik niet zomaar voorbij laten gaan...

Voor de statistieken: ik sta 2 keer op de NOD lijst: op 1 augustus en op 26 augustus. Dus bij 1 augustus kan ik er af (was trouwens toen ronde 5 en niet 4). Mijn leeftijd is 31 jaar.

Nou tabé weer!

Inge

Hoi Inge,

Good luck met klussen!!
Wij nemen meestal ook het zekere voor het onzeker, want ieder zaadje is er eentje toch...

Groetjes,
Roos

Hoi, ik schreef over die maansteen. ben absoluut geen zweef type, juist vrij nuchter, maar het lijkt gewoon te helpen. Bovendien zijn ze overal uitverkocht, dus er zijn meer dames die het erop wagen. Vond die van mij op het station Amsterdam CS bij zo'n Erica winkel. Je schijnt hem eerst met water af te moeten spoelen, maar of dat waar is??

Succes,
Martine

Hoi Martine,

Dat klopt hoor. Toevallig weet mijn moeder veel van dit soort stenen. Heb van haar ook twee steentjes gehad, wel voor een ander doel, maar deze moet ik iedere nacht voor ruim de helft in het water hangen.

De stenen nemen namelijk overdag energie van je over of geven het juist af. Als je de steen met water spoelt of 's avonds in het water hangt dan laad de steen zich weer op. Om de paar maanden is het ook het beste om de steen te laten checken of er nog energie in zit. Je kunt namelijk een steen ook uitputten. Deze wijsheid heb ik allemaal van mijn mams.

Misschien ga ik die maansteen ook wel eens proberen. Al is het maar om rustiger tegen het geheel aan te kijken.
Ben overigens ook geen zweeftypje, maar de andere steentjes die ik had werkten wel.

Veel succes ermee!!!
Laat me in ieder geval weten als het blijkt te werken.

Groetjes,
Roos

Klinkt goed en ga zaterdag ook die steen halen in de stad, ff nog een vraagje door wie moet je die steen dan laten nakijken of er nog genoeg energie in zit?

laat je het me nog weten en hou weet je mams dit allemaal?
waar kun je deze stenen kopen?

groetjes: Chili

Nou, ben vanmiddag uit mijn werk meteen naar De Tuinen gesneld, en inderdaad, daar verkopen ze ook maanstenen.

En wat denk je? Uitverkocht! Haha!! Hoeveel medemutsen die graag zwanger willen worden zullen er in mijn stad rondlopen??? Ik ga toch eens opletten als ik in de stad loop... En als ik er dan een zie, denk ik: ha, ik weet waar jij mee bezig bent...

Ze gaan 'm nu voor me bestellen.
Ik las verder naar beneden dat je 'm ook bij www.kristallen.nl kunt bestellen. Daar kost hij volgens mij hetzelfde, inclusief verzendkosten.

Leuk als meer mensen 'm gaan dragen, dan kunnen we een steentjesclub hier op het forum beginnen. Kijken of we dan acuut allemaal zwanger worden... Lijkt me een leuk experiment!

Groetjes, Inge

Hoi Inge,

Het gaat inderdaad al weer een stuk beter met me denk maar aan de aankomende klustijd en deze begint alweer rond de 18e dus dat gaat lekker vlot, het enige voordeel is dat ik dus nu weer een pilsje kan nemen op zijn tijd 1 tje of zo niet te dol natuurlijk en dat is best lekker met dit warme weer dus denk daar dan maar aan en het is over een week alweer klustijd en dat is fijn.

Dat die maanstenen al uitzijn verkocht!
De tuinen waar je het over hebt is dat een tuincentrum ofzo of zo'n reformzaak?

Ik wil er ook eentje gaan kopen lijkt me wel grappig, ga nu eerst even op die kristalsite kijken.

groetjes en tot snel Chili x

Hoi Inge!
Jaja ik ben er weer en heb nu een beetje een kater van mijn terugkomst.
De vakantie was zo heerlijk en we waren er zo aan toe, niet normaal meer.
Alleen er gebeurde iets vervelends 1 dag voor terugkomst.
We werden gebeld dat onze jongste kater van het balkon was gevallen en dood was.
Nou je begrijpt, de hele bende in rep en roer en stil houden lukte maar een halve dag, toen had mijn dochter door dat er iets was en ze voelde al aan dat het om onze Moortje ging.
Het bederft toch je terugkomst, zo'n bericht.....
Maar goed, ik kom in ieder geval erg langzaam op gang moet ik zeggen.
Kan iemand mijn sleuteltje even opwinden???? ;-)))

Terug
Bovenaan