van alles wat.

het dames,

Na een paar goede dagen te hebben gehad, waarbij is zelfs goed kon eten, voel ik me vandaag weer enorm belabberd.
vanochtend weer flink misselijk, gelukkig bleef alles erin, en enorme keelpijn, dus ook bijna niet geslapen vannacht. een liter water gedronken om zo min mogelijk last te hebben van die keel, met als gevolg.....om de haverklap naar beneden om te plassen.

Gister de hele dag wezen shoppen met een vriendin, misschien was dat teveel?
nu maar lekker ff niksen.

wat een klaagzang weer hahaha.
het goede nieuws? Gister een enorm leuk jasje gekocht voor de kleine, van het merk 'LIEF'.
Kon het niet laten hangen hahaha.

keek net in de agenda, over 2 weken al naar de VK, de tijd vliegt!!!

Liefs Daisy

Lieve Daisy,

Wat naar dat je je dan vandaag weer rot voelt meid. Lekker je bedje weer in of kruip op de bank, dat ga ik zo ook doen, haha!!

Leuk hé, al die spulletjes van LIEF!! Echt zo mooi, kan me voorstellen dat je het niet kon laten hangen, gewoon lekker kopen hoor. Is hartstikke leuk!!

Dat plassen?? Ik ken het, vannacht viel het gelukkig mee maar van maandag op dinsdag wel 9 keer....Je komt dan gewoon niet meer goed in slaap.

Nog 2 weken geduld...Gaat ook best hard hé? Hoeveelste echo is dat voor jullie? Wij mogen ook de 23ste weer even spieken naar onze ukkies en dan hebben we gelijk de nekplooimeting.Spannend weer.

Nou, ik zou zeggen: rust lekker uit en misschien voel je je n de loop van de dag weer wat beter.

Liefs Lynn.

Gaaf hè al die kleine kleertjes, ik probeer me nog ff in te houden, maar is heel moeilijk.

Vervelend dat je je niet lekker voelt en de wc is veel bezochte plek deze tijd!

Succes mer nog ff wachten met naar de VK te gaan.

Oh vervelend is dat!!!! Ik hoop dat je je gauw beter voelt!

Eeeeenig he die kleine kleren!

Ik wacht echter nog even totdat ik weet wat het word! Qua kleertjes hoop ik toch wel meer een meisje, want dan kan ik een hele nieuwe garderobe kopen! Echter ben ik met een jongen net zo blij!!!! En bespaart dan ook weer geld hihi. Heeft allebei dus leuke kanten!

Begin toch alwweeer nieuwsgierig te worden!

Jij ook?

Lipfs

Ja ik ben ook ontzettend nieuwsgierig.
denk zelf een meisje, mijn zus denkt een jongen, en mijn broertje denkt dat het er twee zijn omdat mijn buik toch wel al lekker begint te groeien.
Daar schiet je dus niet veel mee op hahahaha.

liefs

Leuk he, al dat kleine spul. Ik kan nergens meer lopen of moet even kijken bij de babyspullen. Kan me nog beheersen want (gelukkig) is mijn man daar heel resoluut in om nog niets te kopen.
Moest van het weekend wel heel hard lachen om hem. Wij willen niet weten of het een jongetje of een meisje wordt, zegt mijn man: we weten nog niet eens wat het wordt! Ik heb hem gevraagd of 'ie van plan is te wachten met babyspullen te kopen tot na de geboorte.....hihi,had 'ie even niet aan gedacht.

Terug
Bovenaan