Van alles

Hallo allemaal,
Vorige week vroeg ik jullie of ik echt tot week 10 moest wachten met het bellen naar de verloskundige. Iedereen raade me eigenlijk aan gewoon nu al te bellen. En dat heb ik gedaan! Ik ben nu 7 weken en heb pas over 5 weken een afspraak maar het is fijn dat je gewoon IETS weet. Ook kon ik meteen een afspraak maken voor een echo (10 mei). Ik heb er zo'n zin in.
Wie heeft er nog ander tips tegen misselijkheid (geen gember aub!) en verder zijn mijn borsten zo verschrikkelijk pijnlijk en zijn veel groter (ze vliegen bijna m'n bh uit). Het lijkt me dat daar weinig aan te doen is maar je weet maar nooit?
Groetjes.
 
Hoi Sasha,
Ik heb last van extreem zwangerschapsbraken, en ik hoop dat je dat bespaard blijft, maar de huisarts kan een middel voorschrijven als je het niet meer trekt, ( doen ze niet echt moeilijk over) en het heet Emesafene, in pilvorm of zetpillen , voor als je ook geen water meer binnen houdt. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Oja gefeliciteerd, het is tijd om een meegroei bh te kopen (hema lekker goedkoop) voel je je misschien wel nog zwangerder!!
 
inderdaad een goeie meegroeibh kopen, dat scheelt enorm, enne als het goed is worden je borsten straks minder pijnlijk hoor, had ik ook. In het begin kon ik er niet eens naar wijzen, laat staan aanzitten... maar dat ging later stukken beter

gr sandra
 
Hoi,

Gefeliciteerd allereerst. Ik ben ook 7 weken en ik ga nu ook bellen naar de verloskundige. Het is inderdaad fijn als je al wat weet en in het vooruitzicht hebt.
Misselijk ben ik gelukkig niet, maar heb wel gevoelige borsten. Ik vind het allemaal maar apart, maar wel errug leuk.
groetjes anita
 
HOi,

Inderdaad een goeie meegroeibeha kopen, anders heb je kans op een borstontsteking als je een te strakke beha aanhebt. Heb er zelf één van de Hema en één van Anita. Van de Hema is wel lekker goedkoop maar biedt minder steun. Heb je ook weer kans op hangborsten na de zwangerschap. En die van Anita is wel wat duurder maar zit veel beter.
Succes!

Groetjes Nicole
 
Terug
Bovenaan