van alles

elize81

New member
hallo allemaal

maar weer even een berichtje v mij, heb eigenlijk niet zo heel veel te melden..
Mn misselijkheid word gelukkig stuk minder, af en toe nog een vlaag of als ik te snel opsta 's ochtends.
krijg trek in dingen waar veel smaak aan zit..zoals laatst had ik plakjes grilworst warm gemaakt.gister heerlijk zuurkool met worst op :)
de vermoeidheid blijft nog wel, heb goeie dagen en slechte dagen dat ik me half depri voel, herkennen jullie dat?
ik twijfel dan overal aan en zie het allemaal even niet, en kan ik zomaar gaat zitten janken.
ook om alle trieste dingen op tv is het zo gebeurd haha.
1 mei hebben we weer een echo, ben dan 12+5, kan niet wachten..hopen dat als deze echo goed is ik eindelijk echt kan gaan genieten,ben altijd nog onzeker..
zo nou dat was het wel weer...

liefs
 
Hai Elize,

Ik reageer even op je berichtje want ik heb begrepen dat jij ook in verwachting bent van een tweeling! :)
Wij hebben gister onze eerste echo gehad en bleek dat het vermoeden van mijn man correct was, wij krijgen een 1-eiige tweeling! Wat een mooie verrassing!

Wat ik je wil vragen: hebben jou ukkies wel allebei een eigen vruchtzak? Die van ons zitten namelijk samen in 1 vruchtzak en dat kan (hoeft niet) later voor complicaties zorgen, verder in de zwangerschap.

Ik ben officieel 2 Dec uitgerekend maar ik zal ongetwijfeld in November bevallen. Heb ook 1 mei weer een echo en wij blijven onder strikte controle van het ziekenhuis, wat ik zelf alleen maar fijn vind hoor!

Ik had vanochtend ook m'n eerste 'spontane' huilbui. Haha!

Liefs Lynn.
 
Hey meid

Wat fijn dat je misselijkheid minder word! Bij mij was het alleen sochtends nog en bij bepaalde geuren maar sinds gister is het weer de hele dag door pff. Ik weet wel dat die mevrouw van mvm verteld dat je rond een deze weken een piek van hormonen heb waarin de placentq word aangemaakt.. dus wie weet zorgen die hormonen er nu voor dat ik weer misselijk ben.. mijn vermoeidheid is ook nog steeds erg aanwezig. En die depri momenten met huilbuien tja haha schijnt er bij te horen. Voel me afentoe zo stom dat ik zomaar zit te janken haha.
Meid jullie krijgen 1mei gewoon weer een goede echo! Ik moet zeggen dat ik nu na 3 goede echos en dus als laatste de termijn er een goed gevoel erbij heb, en me niet meer onzeker voel.. dat zal wel weer komen vlak voor de volgende echo.. die willen we rond 16weken in een echocentrum laten maken.

Nou meid rustig aan he!

 
hoi Lynn30
wat leuk dat je ook zwanger bent van een tweeling, hoever ben je nu?
gefeliciteerd!
ik ben vandaag precies 11 weken, en wij krijgen een twee-eiige tweeling, dus ze hebben ieder hun eigen vruchtzak, met ook een dikke wand ertussen, wat allemaal erg gunstig is zeiden ze.
ze vertelde me idd ook dat je bij 1 eiige tweeling meer kans heb complicaties, maar ze houden je goed in de gaten!!
spannend allemaal, wel heel leuk 1 eiig dan lijken ze echt op elkaar!!
verder ben ik goed beroerd geweest,en kon niet eten en dronk te weinig, super moe en erg onzeker, ook vanwege mn miskraam 2 feb.
maar dit voelt zo anders en ben verschrikkelijk zwanger met al die kwalen.

@renate1987
hhmm denk je van die misselijkheid af te zijn, komt de volgende piek haha..
als dat maar het laatste is :)
ik hoop ook snel te kunnen gaan genieten, ben niet echt mezelf moet ik zeggen.
ik jank ook om de gekste dingen en gekste momenten..ik vraag me dan weer af of mn vriend dat allemaal wel aan kan..die gekke hormonen v mij..
leuk dat jullie naar een echocentrum gaan, heb ik toen bij mn dochter ook gedaan, en een dvd van, zo mooi!!
wanneer mag je weer naar de vk?

liefs
 
Hai Elize,

Ook leuk een twee-eiige tweeling! Dat ben ik zelf ook dus het feit dat wij een één-eiige tweeling krijgen is heeeel bijzonder. Wel goed dat het bij jou allemaal goed is en dat ze hun eigen vruchtzak hebben!
Ik maak me ook niet echt zorgen want bij een één-eiige schijnt het wel meer voor te komen maar toch, het is niet het ideale plaatje....Het hoeft niet voor complicaties te zorgen maar het kan wel dus vandaar onze strikte controles! Ze hebben wel een vlies tussen beide zitten (dat is wel goed)

Ik zit nu in mijn 8ste week (7wk+3dgn) en met de volgende echo ben ik 9wk+1dag. Spannend hoor!
Ik voel me ook echt goed beroerd, eigenlijk al vanaf het moment dat ik positief testte, hopelijk voel ik me gauw beter. Ga jij het al zien aan je buik? Ik wel hoor, vooral 's avonds na het eten. hahaha!

Kan me goed voorstellen dat je je nogal onzeker voelt maar ga op je gevoel af, als het goed voelt, dan zal het ook vast en zeker goed zijn!!! Blijf positief meid! Willen jullie het geslacht weten?

Liefs Lynn.
 
zeker bijzonder een 1 eiige tweeling, lekker van genieten..
ik moet iedere 4 weken naar de gynacoloog, controlle en echo..

Hoop ook voor je dat je je snel beter ga voelen, bij mij word het nu wat beter gelukkig..kan weer eten :)
Werk jij ook nog?
En word jullie eerste?
ja ik heb ook al wel een buikje, mn gewone broeken kan ik niet meer aan..en idd 's avonds..
Wij willen wel weten wat het word, lijkt ons wel handig in deze situatie, ook met aanschaf van spullen.
En willen jullie het weten?

liefs elize
 
Hey!!

Fijn dat je je weer wat beter voelt, kan niet wachten totdat ik me beter ga voelen!! ;-)
Ja, ik werk 3,5 dag (ma-middag,di,vrij,zat) en ik denk dat ik dat ook blijf doen. Een tweeling kost nogal wat, hahaha!!

Wij willen ook wel weten wat het gaat worden maar of we het ook tegen anderen gaan vertellen, weet ik nog niet! Tenzij we ons verspreken....zou een optie kunnen zijn. :)

En ja, dit zijn onze eerste kindjes. Jou 2de en 3de geloof ik hé?

Nou meid, succes met je zwangerschap. Ik lees vast af en toe nog wel wat van je!

Liefs Lynn,

p.s. Weet jij heel toevallig nog hoe groot jou ukkies waren op de eerste echo? Ik hoor namelijk net een 'spookverhaal' waardoor ik me een beetje zorgen maak over de groote van onze ukkies.
 
Kost zeker wat ja..zelfs als ze nog warm in onze buik zitten..wij moeten ook nog aan een nieuwe auto.. :/
Wat voor spookverhaal heb je gehoord dan? Mij werd aangeraden niet teveel op internet te lezen, zijn meestal negatieve verhalen..maar wij hadden 23mrt de eerste echo, was ik 7+1 en toen waren de kids 9.4mm en 9.7mm.
En 3 april meer dan de helft gegroeid, waren ze 20.1mm en 21.0mm.
Voor jou ook lekker genieten van je zwangerschap, en zullen genoeg van elkaar lezen..vind het leuk dat er nog een tweeling mama is :)

Liefs elize
 
Terug
Bovenaan