van bitter lemon tot aan....

Hey dames,

Ben die voorweeen enzo wel zo zat en wil zo graag mijn uk vasthouden dat k mezelf van alles wijsmaak haha! Ben de tips eens nagegaan die in een tijdschrift stonden. Weliswaar bakerpraatjes, maar toch het proberen waard! Begonnen met bitter lemon vervolgens een flink eind gelopen, het was van de week nog volle maan, ook dat werkte niet haha en tot slot nog even een keer heel intiem geweest...... nou..... ik zit nu dus nog steeds haha met recht bakerpraatjes, maar wilde het toch proberen. Het enige wat k niet gedaan heb is hard de trap op en neer rennen...... zo vaak mogelijk.... Hallo!!!!! Met dat logge lijf ben k blij dat k met een tussenstop op de 1e verdieping door kan naar de zolder om zoonlief op bed te leggen! Dus wie puf heeft......;)

Liefs

Dat heb ik mijn vorige zwangerschap ook allemaal geprobeerd...het hart van een ananas eten, hoort er ook nog bij.
Maar niets werkelijk niets hielp...was 11 dagen overtijd. Ik ga me nu maar niet meer bezig houden met deze dingen, en maar rustig afwachten tot de baby komt. Over 2 dagen ben ik uitgerekend....ik wacht en wacht...pff wat duurt de tijd toch lang. Ik ben er allang klaar voor...kom maar op baby!

Ja, ze heten met recht bakerpraatjes!!!!! ik begin er ook niet meer aan. 'Gewoon' maar geduldig zijn werkt voor mij het best. Gelukkig veel afleiding van mijn dochter van 2. Ze is echt onrustiger als anders. Ze voelt heel goed dat er e.a. staat te gebeuren. Ik ben nu 40,1 en hoop echt dat er snel iets gebeurd. Ik voel me nog best goed en mag eigenlijk helemaal niet klagen, maar toch ben ik er wel een beetje klaar mee, net als de rest.

@ Janne en Ditti: STERKTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs

Ja ja Bakerpraatjes...het helpt echt niet hoor. Je zult toch moedernatuur zijn gang moeten laten gaan.
Ons zoontje van 3 is ook super onrustig...zal dat een voorteken zijn....
Voel mij verder ook goed maar het zit super laag dus daar krijg ik nu last van maar ja dat is normaal.
Ben precies 38w en hoop aan de ene kant dat het snel komt maar als het nog even blijft zitten ook goed hoor. Niet te lang dan hé...haha.

Sterkte allemaal.....

Gelukkig heb jij ze allemaal uitgeprobeerd, hoef ik dat niet meer te doen! Heb nog steeds vaak last van harde buiken. Ik moest dan van de vk rustiger aan doen, omdat veel harde buiken kunnen overgaan in weeen. Nu als ik harde buiken heb, neem ik niet eens rust meer. Probeer gewoon lekker door te lopen/poetsen/traplopen. Mochten er weeen van komen dan zal ik er blij mee zijn...hoewel ik toch nog ff wil wachten, mag pas vrijdag thuis bevallen!

Mocht je toch iets gevonden hebben dat werkt, laat je het dan ff weten?

Liefs Milou

Ik heb het bij de tweede ook allemaal uitgepribeerd, maar inderdaad; alleen wachten hielp. Deze keer begin ik er niet aan, maar ik ben er opeens wel heel erg klaar mee. Mijn beide andere kinderen kwamen 8 dagen voor de uitgerekende datum en dat is komende vrijdag, dus stiekem hoop ik daarop.

mijn zoontje van 4,5 jaar wordt het ook wel ongeduldig. Hij ziet natuurlijk alle voorbereidingen en we leggen hem uit dat hij naar een oppas gaat als ik naar het ziekenhuis ga met papa. Maar wanneer dat is, is natuurlijk niet te zeggen en dat is voor een kleuter erg ingewikkeld. DIe willen duidelijkheid.

Terug
Bovenaan