Van blije baby naar boze baby?

Phoeweeh, wij HADDEN een hele lieve, vrolijke, rustige baby die de hele dag door aan het spelen en aan het lachen en was. Nu hebben we sinds een week of 3 's ochtends de baby die wij altijd hebben gehad, maar vanaf een uurtje of 11.00h verandert hij totaal. Vindt niets leuk, huilt en huilt en huilt met af en toe echt gekrijs, valt in slaap, krijgt zijn middag flesje en huilt en huilt en piept tot einde van de middag en daarna krijgen we weer de baby terug die wij kennen??!!

WAT IS DIT???????? Vind het echt raar en zelfs frustrerend!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misschien een sprongentje ?? Lars gaat altijd uit zijn dak om 19:00 net alsof hij klok kan kijken net als ik koffie wil gaan drinken hehe

Groetjes,

Bianca
En sterkte

Ik heb even me Oei ik groei boek erbij gepakt... 26-27 weken

De sprong kondigt zich aan: Terug naar mama
Alle baby's huilen sneller dan hun moeder gewend zijn. Ze noemen ze mopperig, chagerijnig, dreinerig en ontevreden. Baby's met een sterke eigen wil komen ongedurig, ongeduldig of lastig over. Alle baby;s huilen minder als ze op schoot zijn of als moeder bij hen bllijft als ze bezig zijn.

Groetjes,

Bianca

Ja Tomaatje!! Dat is dus HET sprongetje!! Succes! Ik wil wel even zeggen dat we hier vlug neerzetten dat het een sprongetje is maar hou het goed in de gaten he?! Dat zul je wel doen natuurlijk. Maar er heerst ook buikgriep enzo.. misschien beginnen de tandjes te komen... hou meerdere dingen in je hoofd wat het kan zijn!
Succes in ieder geval.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

nou volgens mij heeft tess ook last van het sprongetje, ze is bijna 27 weken en huilt al bijna de hele dag. nou in ieder geval de momenten dat ze wakker is.
 Moet eerlijk zeggen dat ik er tot nu toe bij haar nog niet zo heel veel van heb gemerkt maar zoals ze vandaag is zo ken ik haar niet.

sandra mv nick en tess

Terug
Bovenaan