Van borst- naar flesvoeding: tips?

Hoi meiden,

Misschien een heel domme vraag maar kan iemand mij vertellen hoe ik om moet gaan met flesvoeding? Ik ben er al die tijd vanuit gegaan dat ik voorlopig borstvoeding zou geven maar dit weekend heb ik besloten om af te gaan bouwen...(tepelkloven en te weinig voeding). Ik zou graag willen weten hoe jullie de flesjes schoon maken, opwarmen (hoe weet je dat de temp. 37 graden is?), etc. Van A tot Z dus... Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt!!! (Ik verbaas me erover hoe weinig ik me hierin verdiept heb en hoe weinig je hierover op internet kunt vinden.)

Liefs, Laura

hey meid,

het is eigenlijk vrij simpel om van bv naar fv te gaan. alleen moet je het ff weten

zoals ik het gedaan heb is als volgt, ik heb contact gehad met het cb en die adviseerde mij dit. dus he het zal wel goed zijn dan he

je gaat naar de kruidvat en koopt hun voeding. ( ik heb zelf nu de comfort dat is met die johannesbroodpitmeel.)

dan doe je elke keer wel wat mm er bij omdat je niet ineens op de fv moet gaan anders krijgt je kleintje last van darmkrampjes. afijn je geeft de 37 graden aan op je gevoel. je doet dat met je pols. is het super heet op je pols, dan geef je hem uiteraard nog niet.

het is een kwestie van aanleren en je gevoel. ik kon het ook niet maar het cb zei dat je het vanzelf leerde.

ik zou als ik jou was toch eerst het kruidvat merk proberen want het scheelt een hoop geld, dus ja maar als jij de nutrilon wil doen is ook goed hoor. maar goed dit is dus zoals ik het heb gedaan en inmiddels zit jr dus ruim op de fv en dat bevalt me uitstekend. ondanks het intieme gevoel heb ik wel zoiets van dat dit beter is voor   hem.

nou suc6 meid en hou ons op de hoogte!!!

Terug
Bovenaan