van de bank gevallen

pascal is vanmorgen van de bank gevallen.
hij is snot verkouden en was om 3 uur wakker. ik had em eerst even bij ons in bed, maar meneer had de grootste lol en lag luidkeels te zingen. aangezien marc en ik allebei om 6 uur opmoesten om te werken, heb ik pascal mee genomen naar beneden om half 4

daar viel meneer in mijn armen om 5 uur in slaap.
toen marc om 6 uur beneden kwam, heeft hij hem van me over genomen, ik heb een nestje gemaakt op de bank, en pascal helemaal ingewikkeld met dekens, kussens er om heen gebarikadeerd.
ik draai me om, en hoor een doffe dreun gevolgt door brullen.
heb naar marc gegild en pascal op gepakt.
hij was meteen stil en wou absoluut niet even door mama geknuffeld worden.
behalve de schrik van de val (waarschijnlijk in zijn slaap) was pascal niet onder de indruk.
begon weer te zingen, en te brabbelen.

ik voel me zoooo dom zo stom.
hoe heb ik in vredesnaam zo achterlijk kunnen zijn om pascal op die bank te laten liggen.
hij is welliswaar met dekens en al naar beneden gegleden, dat heeft de landing wel wat vertraagd, maar dan nog........AAARRRGGGHHH.

ik hoor nog de plof. heb vreselijk zitten janken, en pascal had zo iets van duh, wat heb jij nou.
hij heeft helemaal niks, geen blauwe plek, geen bult, geen schrammetje. pfffffffffffffffffffffff

moest t effe kwijt. bah bah bah.
smooty

oh ik herken dit hoor!
Noa is van de bank gevallen terwijl ik er gewoon naast zat?!
ze zat naast me, ze maakt een beweging en ligt op der rug op de grond en wat stom voel je je dan en vooral heel schuldig....

ik weet hoe je je voelt, 1 sec. hebben ze maar nodig....

oh meid wat was dat schrikken maar gelukkig heeft je kleine man er niets aan overgehouden. en net wat nicole zegt ze hebben maar 1sec nodig. maak je eigen er maar niet te druk om hoor.
liefs priscilla

ja alicia is ook al van de bank gevallen terwijl ik voor haar zat op een kruk!!
ze ging op haar knieen zitten en verloor haar evenwicht zo tegen mij aan en toen op de grond. ik kon alles opvangen behalve haar hoofd!!

meestal hou je er zelf meer aan over dan de kids hoor die zijn nog zo flexibel en kunnen wel tegen een stootje

Och, wat zul je geschrokken zijn! Ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik heb het met Tim nog nooit gehad, maar wel met de oudste een keer. Die viel van ons bed, terwijk ik er naast zat. Ik herken je schuldgevoel.

En ook al weet je dat zoiets altijd kan gebeuren, je voelt je er toch rot over. Maar ben idd maar blij dat er met je kleintje niets aan de hand is.

Jorn is ook al es van de bank gevallen, terwijl alex ernaast zat.
Snap best dat je heel erg geschrokken bent. gelukkig is er niks met je minimannetje!

Kop op!

Hier niet van de bank gevallen, maar dinsdag van de tafel. Ik had zijn jasje aangedaan en ik draai me om om zijn tas te pakken en hield mijn hand ervoor, maar toch was hij sneller dan ik. Voelde me ook zo schuldig terwijl meneer moest huilen van mijn schrikreactie. Zelf had ie echt niks, geen bult, geen schram, geen blauwe plek. Niks aan de hand dus, maar wat voel je je zelf ellendig dan zeg.

Terug
Bovenaan