Gisteren gingen we gezellig bij oma eten. Mijn zusje vroeg of ze Esther uit de maxi cosi mocht halen. Nu vond Esther alle nieuwe dingen altijd interessant en leuk, dus ik zei 'ja hoor, prima' en ging wat te drinken inschenken. Esther begon even te mekkeren en ik dacht 'laat maar gaan'. Nou, toen ging het mekkeren dus over in gillen. Toen ik haar weer over nam, duurde het wel 10 minuten voordat ze weer rustig was. En iedere keer dat ze mijn zusje voorbij zag lopen begon ze weer te huilen. Ze was er goed van geschrokken, een vreemde die haar zomaar oppakte. Terwijl ze dat vroeger juist zo leuk vond!
Ik dacht nog dat het eraan lag dat ze moe was, maar vandaag kwam mijn vader langs. Esther lag in de box en mijn vader hing erboven. Esther leek het prima te vinden dus ik zei 'pak haar maar hoor, als je wilt'. Dus mijn vader pakt Esther op...weer huilen. Ik pak haar over...stil. Mijn vader komt naast mij zitten...huilen. Mijn vader gaat een bank verder op zitten...stil. En zo ging het nog even verder totdat ze aan hem gewend was.
Dus...ik geloof dat Esther sinds gisteren opeens eenkennig is. Zijn er nog meer kindjes die dit al hebben? Ik dacht altijd dat dat pas vanaf een maand of 7, 8 begon.
Groetjes,
Eveline
Ik dacht nog dat het eraan lag dat ze moe was, maar vandaag kwam mijn vader langs. Esther lag in de box en mijn vader hing erboven. Esther leek het prima te vinden dus ik zei 'pak haar maar hoor, als je wilt'. Dus mijn vader pakt Esther op...weer huilen. Ik pak haar over...stil. Mijn vader komt naast mij zitten...huilen. Mijn vader gaat een bank verder op zitten...stil. En zo ging het nog even verder totdat ze aan hem gewend was.
Dus...ik geloof dat Esther sinds gisteren opeens eenkennig is. Zijn er nog meer kindjes die dit al hebben? Ik dacht altijd dat dat pas vanaf een maand of 7, 8 begon.
Groetjes,
Eveline