van de fles af?!

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Yari wordt volgende week vrijdag 9 maanden en heeft nog maar 1 fles met opvolgmelk. Dat is de ochtendfles met bambix maar daar wordt ie niet blij van want hij drinkt m bijna niet en als pap van een bordje wil ie m niet. En 's avonds krijgt hij een pyamapapje (wel met opvolgmelk maar niet meer wat ik zelf maak van nutrilon). Dus nu weet ik ff niet meer wat ik moet want als dat zo doorgaat wil hij de voeding van de ochtend dus ook niet meer. Ja ik kan wel met t cb overleggen maar dan krijg ik weer van je moet t volhouden en ik heb zoiets van als je niet wil wil je niet en ik ga het er niet inproppen want ik heb geen zin in drama's en ik vind dat ook niet nodig want t komt er dan toch weer uit.

Zou het erg zijn als ie er vanaf zou zijn? Op deze leeftijd?

Voor de centen zou het wel fijn zijn haha maar ja .....

xx Elly

Haai!

Thomas vind de pap 's morgen helemaal niets en hij heeft er nooit wat aan gevonden. Meneer wilde gewoon een fles! Laatste keer bij het CB aangegeven dat hij 's morgens die fles ook niet meer zo geweldig lijkt te vinden. Dus vriendelijk gevraagd of íe dan maar een boterham mocht hebben. Was geen enkel probleem, als ie maar ongeveer 300 aan melkproducten binnen zou krijgen. Thomas krijgt dus nu 's morgens een fles of een boterham ( met 100 melk) 's middags een boeterham met iets te drinken erbij en
's avonds gewoon warm eten met een melk product toetje. en voor het naar bed gaan een pyama-papje.   Succes ermee!

-X- Marieke

Hoi,

Ben weer illegaal aan het lezen  maar ja heb de rest van de dag heel hard gewekt dus het mag wel even.

Het is idd van belang dat hij 300cc melk product binnen krijgt. Tess will haar fles ook niet, behalve een fles 's morgens met rijstebloem (180 opvolg en 3 lepeltjes rijstebloem), bambix enzo vindt ze niet te pruimen. Verder proberen we haar tussen de middag dreumesmelk te geven, maar het gezichtje van Tess spreekt boekdelen, echt zo van gatsie. Ik drink het want ik heb dorst. Ze drinkt dan nog geen 50cc. Dus zitten we rond de 210cc. 's avonds krijgt ze yoghurt, soms een klein beetje, soms wat meer.

Op het KDV drinkt ze na haar boterham wel opvolg melk, tja dat is het voordeel van een KDV, bij mij weigerd ze echt. Dus ze zit gemiddeld op de 300cc of net er onder.

Succes enne maak je er niet te druk om, als hij verder goed eet en groeit. Oja wel vitamine D gaan geven. Die geef ik 's morgens en 's avonds, want die zat in de melk.

Nanda, mv Tess (bijna 10mnd)

Hi,

Bedankt voor het reageren, hij krijgt ook wel 300cc binnen want met dat pyamapapje is dat al 250 cc en dan smorgens nog ongeveer 50 cc en tissen de middag krijgt ie 150cc halfvolle melk en 's avonds nog vla oid na het eten dus dat is het probleem idd niet. En ik hem meer zoiets van ja als ie niet wil dan wil ie niet.

Ben ook blij te lezen dat ik niet de enige ben die hier mee zit haha.

xx Elly

Hallo,

Ook Tijn hier (nu 8,5 maand) heeft al een maand geen zin meer in die flessen. Ik geef hem dan nu sinds een week of 4   's ochtends een boterham met 150 cc melk. De ene keer drinkt hij  het op, de andere keer laat hij meer dan de helft staan. Tussen de middag hetzelfde  ritueel. 's Avonds  krijgt hij na zijn warme hap een flinke bak yoghurt  en that's it. Die avondfles wil hij al veel langer niet meer, nou ja daar ben ik heel makkelijk in hoor, dan niet. Als hij  het nou nodig zou hebben, maar met minimaal 10 kilo en 75 cm  met 8,5 maand maak ik me niet druk.
Succes ermee.

Groetjes Danielle (mv Tijn   26.09)  

hoi danielle,
wat geef je je kindje dan te drinken en hoeveel?
mijn meisje wil de avondfles ook niet meer.S middags soms wel melk soms niet en `s morgens wel nog wat pap.Tussendoor diksap...
maar hoeveel vocht/drinken moeten ze krijgen...??
gr gaby

Hallo Gaby,

Volgens mij moeten ze tusen de 500 en 1000 cc vocht per dag binnen krijgen waarvan 300cc melkproducten. Op het cb zeiden ze tegen mij dat ik yoghurt daar ook onder mocht rekenen dus daarom krijgt Tijn zo'n half uur na zijn groente een flinke bak yoghurt. Voor de rest drinkt hij (hele waterige) roosvicee. Diksap vindt hij vies en het liefste drinkt hij aangelengde sinaasappelsap. De ene dag drinkt hij 2 beker (van 140cc elk) leeg de andere dag nog niet één. Ik bied het hem wel regelmatig aan, maar soms heeft hij meer zin dan de andere dag.

Groetjes Danielle

hoi ik kom net van het cb en zat ook   met veel vragen en idd als ze 300 ml opvolgmelk krijft is het goed.
de avondfles wil Mila niet en dat hoeft ook niet.wij blij want het is een drama hier(ook vanwege tanden enz)
als je de 300 cc niet redt is dat geen ramp,maar dan wel vitamine D idd.
je kunt ook proberen uit een beker.
succes groetjes piewie

Terug
Bovenaan