Van de fles naar gewone beker

Hallo!
Wanneer gingen jullie de fles niet meer aanbieden? En gebruik je dan meteen een open bekertje of iets anders?
Een open bekertje zijn we aan het oefenen. Het lukt een aantal slokjes maar nog geen grote hoeveelheden.
Ik ben benieuwd!

Groetjes!
 
Hier met 7 maanden begonnen met water/dixap erbij aanbieden in een zachte tuitbeker (de nunky van Kruidvat is top voor kindjes onder de 1 jaar!)
Alle flesvoedingen gaf ik nog wel gewoon uit de fles, altijd. Totdat dr flesvoeding volledig stopte met 15 maanden.

Maar daarnaast dus alle sap/water/thee uit tuitbeker. Vanaf 1 jaar de munchkin 360 beker aangeboden (die snapte ze met 7 maanden nog niet, met 12 maanden wel). Nu zijn m'n dochters 4 en 2.5 en drinken nog steeds veel uit de munchkin 360 beker. Ze kunnen ook prima uit een gewone beker drinken hoor, maar die vallen nog zooo vaak om. Dus de eetmomenten aan tafel drinken ze uit een gewone beker, tijdens het spelen staat de munchkin op tafel!
 
Hier met 6 maanden oefenen met beker. Nu met 1 jaar eigelijk alles uit de beker maar nu is ie ziek en wilt ie ff liever flesje ook prima. Maar geen flesvoeding meer vanaf 1 jaar. Gewoon volledig mee eten. Bij de 1e en 2e zo gedaan
 
Hier vanaf een maand of 9, 10 uit een rietjesbeker. De fles inderdaad alleen voor melk, maar dat was sowieso sporadisch want ik gaf borstvoeding. Op de leeftijd van jouw kindje dronk hij dus geen flessen meer maar alles uit een rietjesbeker of om te oefenen een open bekertje. 
 
Terug
Bovenaan