Van de ha nog effe wachten!!! Grrrr!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vanochtend ben ik toch nog maar effe naar de ha geweest na mijn positieve en negatieve test. Heel verwarrend!
Ik had voor de zekerheid al een beetje urine meegenomen voor het geval hij wou testen. Maar volgens hem had dat nu nog geen zin omdat ik nog niet echt overtijd ben. A.s. vrijdag/zaterdag is mijn NOD. Nu moet ik deze week het nog afwachten of ik wel of niet de rode duivels op visite krijg. Ik hoop het zo van niet. Ik heb buikpijn, ben heel erg moe, last van mijn borsten en misselijk. BAH!  Mijn man wordt al helemaal gek van mijn geklaag en gehang op de bank. Hij moest zich maar eens zo voelen zo als ik me nu voel.

Deze week zal wel heel lang gaan duren voordat ik weer mag testen. Grrrrr!!!

Ik houd jullie op de hoogte!!!

Groetjes Andrea

Sorry, maar heb je dan nu al een test gedaan terwijl je nod pas aankomende vrijdag is? Dan zijn de testen nog helemaal niet betrouwbaar. Volgens mij is het verstandiger om te testen de dag na de verwachte nod. Moet je effe in de gebruiksaanwijzing kijken.
Kan in dat geval de reactie van de huisarts wel begrijpen.

Als ik het verkeerd begrepen heb, dan sorry voor mijn reactie.

Groeten, mam van Laura

Hoi,

wachten duurt errug lang...
het einde van de week is nog errug ver weg...
dus, plannen maken!
Kom van de bank af en ga... net als ik je huis poetsen. Niet leuk maar is alles weer aan kant.  
of wandelen...
of naar het zwembad en de hele tijd in het bubbelbad liggen..
of winkelen, is altijd goed...

succes.
Ik weet ook nog niet hoe maar het wordt vanzelf vrijdag. echt waar!

groetjes, Ikky
(donderdag heb ik mijn NOD)

Hoi Mam van Laura,

Ik had eind vorige week behoorlijk buikpijn en heel erg misselijk en zo. En toen was ik gewoon nieuwsgierig. Hihihihi!! Dus toen ik testte kwam daar positief uit en toen heb ik toch nog zaterdag een test gedaan en die was negatief. Ik snap het ook wel van de ha, maar toch, je wilt toch wel graag zekerheid hebben of niet dan? Ook zit ik nog met een bijkomend probleem: ik ben via het ziekenhuis bezig met een afvalprogramma met Modifast en ik vroeg me af of (indien ik wel zwanger ben) dit geen kwaad kon voor de zwangerschap en de baby. Dus vandaar dat ik toch maar effe naar de ha was geweest. Maar ik snap ook jou standpunt wel.
Bedankt voor je eerlijke reactie!

Groetjes Andrea

Hoi Westie,

Je hoeft je nu nog geen zorgen te maken over het wel of niet moeten stoppen met afvallen. De eerste 4 tot 6 weken van je zwangerschap is er nog geen placenta en is er dus nog geen bloedcontact tussen moeder en groeiende baby. Zelf gebruik ik medicijnen en zodra ik een positieve test heb (na mijn nod) dan moet ik stoppen met die medicijnen.
En ook een biertje of een wijntje kan je gerust nemen tot aan je nod.

Succes met wachten (en dat is het meest vervelende als je zwanger wilt raken).

Groeten, mam van Laura

Terug
Bovenaan