van de leg na de vakantie

hallo meiden,

ik heb een vraagje.
zijn jullie kindjes ook van de leg nu jullie op vakantie zijn geweest?
Julia moest op vakantie erg wennen aan haar bedje en bij terugkomst moest ze weer erg wennen aan haar eigen huis, bed en omgeving,

we hebben veel hetzelfde gelaten qua regelmaat maar het is blijkbaar toch anders.

hebben julli nog tips?

Gelukkig geen last van gehad.
Ik denk dat je een week zoveel mogelijk weer goed ritme erin moet krijgen en dat het dan wel weer goed komt.
En misschien speelt er nu ineens iets anders waardoor ze van de leg is?
Pepijn wad op vakantie 1e week niet echt gezellig maar toen kwam er tandje door. Had gelukkig niks met vakantie zelf te maken.
Succes

liefs

Ja, dat hadden wij ook. Hij moest bij elke verandering weer erg wennen. Het hielp misschien ook niet dat hij daarvoor ziek was en met zijn voedingsschema aan het rommelen. Maar alle nieuwe indrukken waren wel erg veel voor hem. Dat resulteerde in een erg moe en druk kereltje dat niet zo goed wist wat hij met zichzelf en de dag aanmoest. Gelukkig heb ik wel het idee dat hij heeft genoten van de paar uren per dag waarop hij de hele wereld aan kon :)

Zie mijn topic slecht slapen. Lotte heeft een week heel slecht geslapen. Ik denk ook door alle veranderingen, met 8 maanden krijgen ze toch meer door wat er aan de hand is.

ok bedankt, julia heeft de eerst week van de vakantie 2 tanden gekregen en nu is ze druk bezig met voorbewegen( geen kruipen). en om te gaan staan in de box.

we wachten het wel af.

Op vakantie was hanna 3 dagen zwaar van slag, en thuis ook weer. Het beste is gewoon het normale ritme vasthouden, en niet ineens alles anders doen. Dan wennen ze vanzelf.

Terug
Bovenaan