Noëlle is sins anderhalve week van de leg.
Waar ze daarvoor al anderhalve week door sliep van ongeveer 21.30 tot 6 uur.
Is ze vorige week 3 nachten achter elkaar weer wakker voor een voeding midden in de nacht daarna sliep ze van 00.00 tot 4 uur en afgelopen nacht van 20.30 tot 5.30 uur.
Smiddags wil ze ook niet altijd naar bed ja wat is willen met 10 weken maar dan blijft ze huilen van de week sliep ze 3 uur achter elkaar smiddags in bed en moest ik haar wakker maken. en de avonden van 18 tot 21 ongeveer wil ze beneden zijn.
fles drinkt ze niet altijd leeg. soms komt ze na 2 uur alweer terwijl ze dan net 150 cc op heeft drinkt dan 60 tot 100 cc en afgelopen nacht heeft ze zolang geslapen p 60 cc.
de tijden die we proberen aan te houden zijn:
5-6 uur fles daarna weer naar bed.
10.00 uur fles en dan beneden in de box of spelen of wandelen.
12.00 uur naar bed tenzij ze heel wakker is.
dan vraagt ze om half 1 weer om de fles en gaat ze daarna naar bed.
15.00-16.00 uur uit bed en een fles en dan in de box of spelen of wandelen.
18.00-19.00 uur fles
22.00 uur de fles en naar bed voor de nacht.
We hebben 150 cc in de fles maar dit drinkt ze 1 keer op een dag bijna leeg verder schommelt het tussen de 80 en 130 cc
De tijden voor de fles heeft ze nu eigenlijk sins een week weer regelmaat in maar verder snappen we er niet veel van.
Nu is ze sins gisteren verkouden en kost de fles leeg drinken veel energie.
Morgen is ze 10 weken en weegt ongeveer 4500 gram.
Ze is sins ze de prikjes heeft gehad zo aan het rommelen volgens mijn man kwam het daar door ik zeg dat kan ik mij haast niet voorstellen het is vast toeval.
Ws is het even een periode waar we door heen moeten maar makkelijk is het niet altijd!
Waar ze daarvoor al anderhalve week door sliep van ongeveer 21.30 tot 6 uur.
Is ze vorige week 3 nachten achter elkaar weer wakker voor een voeding midden in de nacht daarna sliep ze van 00.00 tot 4 uur en afgelopen nacht van 20.30 tot 5.30 uur.
Smiddags wil ze ook niet altijd naar bed ja wat is willen met 10 weken maar dan blijft ze huilen van de week sliep ze 3 uur achter elkaar smiddags in bed en moest ik haar wakker maken. en de avonden van 18 tot 21 ongeveer wil ze beneden zijn.
fles drinkt ze niet altijd leeg. soms komt ze na 2 uur alweer terwijl ze dan net 150 cc op heeft drinkt dan 60 tot 100 cc en afgelopen nacht heeft ze zolang geslapen p 60 cc.
de tijden die we proberen aan te houden zijn:
5-6 uur fles daarna weer naar bed.
10.00 uur fles en dan beneden in de box of spelen of wandelen.
12.00 uur naar bed tenzij ze heel wakker is.
dan vraagt ze om half 1 weer om de fles en gaat ze daarna naar bed.
15.00-16.00 uur uit bed en een fles en dan in de box of spelen of wandelen.
18.00-19.00 uur fles
22.00 uur de fles en naar bed voor de nacht.
We hebben 150 cc in de fles maar dit drinkt ze 1 keer op een dag bijna leeg verder schommelt het tussen de 80 en 130 cc
De tijden voor de fles heeft ze nu eigenlijk sins een week weer regelmaat in maar verder snappen we er niet veel van.
Nu is ze sins gisteren verkouden en kost de fles leeg drinken veel energie.
Morgen is ze 10 weken en weegt ongeveer 4500 gram.
Ze is sins ze de prikjes heeft gehad zo aan het rommelen volgens mijn man kwam het daar door ik zeg dat kan ik mij haast niet voorstellen het is vast toeval.
Ws is het even een periode waar we door heen moeten maar makkelijk is het niet altijd!