van de leg

Noëlle is sins anderhalve week van de leg.
Waar ze daarvoor al anderhalve week door sliep van ongeveer 21.30 tot 6 uur.
Is ze vorige week 3 nachten achter elkaar weer wakker voor een voeding midden in de nacht daarna sliep ze van 00.00 tot 4 uur en afgelopen nacht van 20.30 tot 5.30 uur.

Smiddags wil ze ook niet altijd naar bed ja wat is willen met 10 weken maar dan blijft ze huilen van de week sliep ze 3 uur achter elkaar smiddags in bed en moest ik haar wakker maken. en de avonden van 18 tot 21 ongeveer wil ze beneden zijn.

fles drinkt ze niet altijd leeg. soms komt ze na 2 uur alweer terwijl ze dan net 150 cc op heeft drinkt dan 60 tot 100 cc en afgelopen nacht heeft ze zolang geslapen p 60 cc.

de tijden die we proberen aan te houden zijn:
5-6 uur fles daarna weer naar bed.
10.00 uur fles en dan beneden in de box of spelen of wandelen.
12.00 uur naar bed tenzij ze heel wakker is.
dan vraagt ze om half 1 weer om de fles en gaat ze daarna naar bed.
15.00-16.00 uur uit bed en een fles en dan in de box of spelen of wandelen.
18.00-19.00 uur fles
22.00 uur de fles en naar bed voor de nacht.

We hebben 150 cc in de fles maar dit drinkt ze 1 keer op een dag bijna leeg verder schommelt het tussen de 80 en 130 cc

De tijden voor de fles heeft ze nu eigenlijk sins een week weer regelmaat in maar verder snappen we er niet veel van.

Nu is ze sins gisteren verkouden en kost de fles leeg drinken veel energie.

Morgen is ze 10 weken en weegt ongeveer 4500 gram.
Ze is sins ze de prikjes heeft gehad zo aan het rommelen volgens mijn man kwam het daar door ik zeg dat kan ik mij haast niet voorstellen het is vast toeval.

Ws is het even een periode waar we door heen moeten maar makkelijk is het niet altijd!

Nou vervelend lykt me alina is qua drinken ook erg rommelig soms drinkt ze met gemak 160 cc op ander moment zit ze op 80-100 cc maar ze doet t,verder goed slaap lekker door hoop dat t,zo blyft ze slaapt sinds van8 op d,r eigen kamertje voor t,eerst sinds d,r geboorte best raar geen wieg naast me zonder girl maar wel lekker

Ja klinkt mij ook als sprongetje in de oren!! Mijn kids hebben er gelukkig niet zo heel veel last van maar sommige kindjes reageren heel heftig op zo'n sprong!!
Succes ik hoop dat het snel over is.

Eline is sinds gister ook erg verkouden en niet willen slapen en drinken. Normaal dronk ze smorgens bij de eerste fles 150 leeg, en nu maar 100 met moeite. De rest van de dag is ook een ramp. Heb wel physiomer voor baby's daar krijgt ze wel een beetje meer lucht van in haar neusje. Afgelopen nacht heeft ze maar een uurtje in haar wiegje geslapen en de rest bij mij (voor wat ze na 4uur nog geslapen heeft). Moet maandag naar het buro voor haar 1e prikken, maar als ze nog zo verkouden is, geven ze haar die prikken maar 4 weken later.

voor verkoudheid zou ik de prikken niet uitstellen nicky. Maar het kan wel. Reken er wel op dat de kans dat ze over 4 weken weer verkouden is heel groot is in dit seizoen. Dus als je bijvoorbeeld wilt zwemmen straks is het misschien wel handig om te prikken.
Wij hebben wel met verkoudheid geprikt en niets van gemerkt.

Claudia moest meteen aan een sprong denken en dan de verkoudheid erbij...Verkoudheid komt in dit seizoen zoveel voor lijkt me niet gerelateerd aan de prikjes..hoogstens aan het bezoek aan het cb waar heel veel snotterende kindjes komen.

Wij hebben ook met verkoudheid geprikt.
Mocht ze de volgende keer wel ziek zijn en ze is de week er na wel beter dan kunnen ze als nog prikken. Dan schuiven ze de afspraak gewoon een week op omdat er 4 weken tussen moet zitten.

denk het ook een sprongetje...
Gelukkig (even afkloppen) slaapt ze de afgelopen nachten weer lekker door. Van 21.30-06.00 uur dus dat is voor ons heerlijk!!!!!

Ach ja het hoort er allemaal bij maar komt vast goed:):)

Terug
Bovenaan