Van de lijst

Wie zou mij van de lijst af willen halen als 22juli NOD ZWANGER!!

Vind het een beetje vervelend om dat elke keer nog te lezen.
Mijn NOD is waarschijnlijk 25 augustus. Ik weet niet hoe mijn cyclus nu loopt maar hou het voor deze keer ruim aan.

Verder ben ik een beetje verdoofd en nog erg verdrietig. Het moet tijd hebben en moet dit gewoon verwerken. Een plus punt ik weet dat we zwanger kunnen raken dus dat geeft in iedergeval toch een beetje een geruststelling.

Tot gauw lieve meiden.

Liefs Bibi

lieve Bibi,
Ik vind het echt heel vervelend voor je dat het mis is gegaan. Aan de ene kant ben je wel blij dat je zwanger kan worden maar aan de andere kant weet je niet wanneer je weer zwanger gaat worden. Het gaat je vast snel weer lukken, gewoon volhouden meid!!

Lieve Bibi,

Het is heel vanzelfsprekend dat je je rot voelt het is ook niet niks tenslotte, en nu moet je lichaam ook weer herstellen(hormonen enzo) dat kost gewoon wat tijd.
maar het lekkere weer doet wonderen, niet gaan piekeren ,he.
gewoon steeds je hart luchten (dat heeft mij ook enorm geholpen.

Liefs Jeanette

He meis!
ja ik zag je nog op de lijst staan en wilde er nog wat van zeggen...
leek me niet zo leuk omdat elke keer te moeten lezen.
moeilijk allemaal hoor! aan de ene kant wil je het tijd geven en aan de andere kant wil je verder en weer snel zwanger zijn..
maar je weet het: je kunt hier ook altijd even wat kwijt...
succes en sterkte
gr. petra

Lieve Bibi

Ik vond dit echt heel erg om te lezen, je hebt het gevoel dat het eindelijk raak en dan dit. Ik heb zelf 29 juni een mk gehad na 5 1/2 week.
Ik kan je wel vertellen dat na een paar weken bij mij het gevoel van "maar het kan dus wel weer" ging overheersen (heb al een kindje van 3) en ik daardoor nu wel rustiger ben als ik ongi moet worden. Ik denk nu gewoon als het niet zo is wie weet de volgende keer maar die keer komt zeker! En voor jou komt die keer ook en ik gun het je echt van harte.
Sterkte meisje! Het komt goed!
Liefs
Lotte

hoi hoi,ja kan me begrijpen hoor,dat je dat er af wilt hebben,is toch pijnlijk,ja dat is weer een beetje positief je weet in ieder geval dat het lukt,ik hoop dat je gauw weer een beetje de draad kan oppakken,nog veel sterkte toegewenst gr manuela

ach meissie toch, wat vervelend voor je.... Ik kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent en dat je er van baalt. Hopelijk ben je binnenkort zwanger en komt alles goed. Sterkte.

Brechtje

Terug
Bovenaan