van de mik

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik volg het verhaal van Inge (juli 2007 forum) Ook nu hebben zij en haar man weer iets verschrikkelijks heftigs mee gemaakt. Ik ben vanmiddag uit mijn werk meteen even gaan kijken of er al nieuws was en sindsdien doe ik niet anders dan huilen. Ik heb steeds de beelden voor ogen van wat zij moeten hebben gezien. Gelukkig is het positieve (hoe tegenstrijdig ook) dat het andere kindje de operatie heeft overleefd. Het lukt mij niet om het los te laten kun je nagaan wat het voor hun moet betekenen.
Je kent elkaar niet persoonlijk en toch ben je heel begaan met elkaar.
Ik moest het gewoon even kwijt, ik weet ook dat er hier meer meiden zijn die het verhaal van Inge volgen.

Groeten pinklady

sorry ik dacht dat ik op het juni forum zat en nu heb ik het hier geplaatst was niet mijn bedoeling

hoi pinklady,

je mag het weten, ik heb echt zitten janken bij haar laatste verhaal. Ze krijgt zoveel lieve reacties vab iedereen en dat is natuurlijk heel erg fijn dat medeleven. Het lijkt me haast ondraagelijk wat zei mee moeten maken en alleen heeeeeeeeeeel veel geluk en sterkte is nog voor hun van toepassing

Liefs Marinte mama van een knul van 7 weken

Terug
Bovenaan