Van de November moeders naar zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Ik ben nieuw hier, ik zou eerst een april moeder worden, maar met 6 maanden is mijn dochter doodgeboren, zij was helaas niet levensvatbaar.  Daarna werd ik november moeder en toen is mijn zoon te vroeg geboren en ook overleden, ook met 6 maanden zwangerschap. De oorzaken hebben niets met elkaar te maken, gewoon 2x pech.

De wens om weer zwanger te worden is zeer groot, alleen.................... 2 zwangerschappen achter elkaar was een beetje zwaar, lichamelijk was het de tweede keer zwaar maar mijn emoties gierden alle kanten op.   Zwanger worden is tot nu toe geen probleem geweest, we hebben 2x geluk gehad, maar daarna ook weer 2x pech.

Ik heb tot nu toe besloten om pas in januari er weer erover te gaan denken, omdat ik het lichamelijk nu nog niet kan (pas vanaf november) maar heb geen zin om weer de mallemolen in te gaan, in het ziekenhuis. Ik hoop dat ik het vol kan houden maar merk toch dat dat een beetje moeilijk is. Ik vind het wel leuk om het een beetje te volgen op dit forum. Ik hoop over een tijdje mee te kunnen doen. (hoop stiekem dat dat niet lang gaat duren hihi)

Ik val nu een beetje nergens onder, ik wil wel zwanger worden,maar dat kan niet, bij het verlies en verdriet forum gebeurt niet zo heel veel, ik ben geen november moeder meer dus daar hoor ik ook niet bij maar ik hoor ook niet bij het forum: als zwanger worden wat langer duurt.

Dus ben ik hier maar gaan buurten.

Gr.

Fenne, wat een verhaal meid! Ik hoop dat je spoedig terug kan beginnen en dan een goede zwangerschap mag hebben!
Alvast veel sterkte!

Groetjes

Babeken

Pfoe zeg! o wat heftig..
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen!

behalve dat ik je heel veel geluk wens in de toekomst!

Liefs Jazzie

Hoi Fenne,

Ik lees al een tijdje mee, maar was eigelijk niet vaak actief. Eigelijk ook een beetje nieuw nog. Ik weet niet goed wat ik  moet zeggen, maar mijn gevoel zij even te reageren. Ik ben vorig jaar mijn dochter verloren nadat zij 26 dagen oud is geworden aan een stomme hartafwijking. Ik wilde al heel graag weer opnieuw zwanger worden, maar was en ben er wel een beetje bang voor, niet zozeer dat het nog een keer zal gebeuren dit was pure pech. Maar meer naar wat het bij me los maakt. Tot nu toe is het nog niet gelukt helaas. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je moet zijn wel verder te willen maar het nog niet te kunnen.

Groetjes
mamasterretje

Terug
Bovenaan