Van de regen in de drup...

Hallo Dames,
Het is alweer even geleden dat ik heb gereageerd op het forum, maar dat is meer omdat mijn roze wolk niet zo roze wil worden en daardoor eigenlijk niet veel verder ben gekomen dan de berichtjes te lezen.

Ik moet even van me af klagen in de hoop dat het oplucht...

Ik ben vandaag precies 31 weken zwanger dus heb er nog minimaal 9 te gaan. Deze zwangerschap is in niks te vergelijken met mijn vorige. Iedereen zegt dat dat komt omdat je ouder wordt en we er nu al 1 rond hebben lopen, maar waar het bij de 1e als vanzelf ging op de gebruikelijke kwaaltjes na gaat het nu van de regen in de drup!!

Het begon zoals bij (bijna) iedereen met moe zijn en spugen...dat was niet zo erg had ik de 1e keer ook gehad dus had me daar op ingesteld. Daarna al vrij vroeg kwam de bandenpijn en het litteken dat begon te trekken...dat was wel erg nieuw voor me!!
Ach met een beetje rust zou dat vanzelf minder worden zei de vk...Nou echt niet dus!! Het werd alleen maar erger met als gevolg dat ik sinds 3 weken soms niet eens meer de traptrede op kan stappen omdat mijn been niet hoog genoeg omhoog wil?? Verder kreeg ik ineens onwijs veel last van brandend maagzuur en kramp in mijn kuiten en dan vooral als je probeert te slapen!! 2 Weken geleden had ik een hele dag echt erg veel pijn in mijn rug die uitstraalde naar mijn buik...om 18.00 uur is de vk langsgeweest en heeft ons doorgestuurd naar het z'huis voor een ctg en een echo, want het zat haar ook niet helemaal lekker. Op de ctg was te zien dat het hartje het prima doet, maar dat ik wel krampen had, dus dat moet ik vanaf nu zelf in de gaten houden. Op de echo waren geen bijzonderheden te zien behalve dan dat de baby als een sterrenkijkertje ligt, maar wie weet veranderd dat nog?! Urine test gedaan en wat bleek ik had een blaasontsteking!! Die had ik werkelijk waar nog nooit gehad?! dus aan de antibiotica. Daar was ik begin vorige week mee klaar en sindsdien verging ik van de pijn en jeuk tussen mijn benen. Wij zaterdagavond naar de HAP zegt die dokter heel leuk o dat is een leuk cadeautje je hebt een schimmelinfectie overgehouden aan je kuur van de blaasontsteking, dus nu mag ik weer 14 dagen lang een zalfje inbrengen in de hoop dat het daar mee weg gaat!! Wanneer komt er eens een eind aan en kan ik eindelijk me volle teugen gaan genieten van de schopjes en de hikjes???

Morgen ochtend terug naar de gyn voor de uitslag van de kweek en gelijk een afspraak maken voor een 34 weken echo om te kijken hoe groot de baby is dit ivm mijn vorige bevalling...

In ieder geval was het even lekker om alles van me af te schrijven...Bedankt!

vervelend dat je de zwangerschap zo vervelend ervaard.. mijn zwangerschap loopt ook niet als een pretje.. ik heb dan geen blaasontstekening en infectie maar bij mij steken de bekken instabiliteit om de haverklap harde buiken, bandenpijn en indalingsweeen op
hier door zit ik ook vanaf me 25ste week in de ziektewet en heb ik maandag nog veel rust op gekregen..

probeer een beetje te genieten ik weet dat het soms behoorlijk moeilijk is dat ervaar ik zelf ook wel..maar als je het niet doet word je er zelf alleen maar downer van ga met je partner leuke dingen doen afleiding doet wonderen

Joh wat rot zeg het houdt niet op lijkt het wel...Ik ben zwanger van nummer 4 en het valt me ook zwaar....ik ga over 2 weken ook verhuizen...hoe ik dat moet gaan doen???????

Een lichtpuntje van de onderzoeken is dat ze er op tijd achterkwamen dat je een blaasontsteking had, want een blaasontsteking kan weer leiden tot een vroeggeboorte...maar ja je zit er mooi mee....hoop echt voor je dat de laatste weken iets beter zullen verlopen? Kan je al bijna van je verlof genieten? Misschien willen ze je wel iets eerder dan de uitgerekende datum een handje helpen???

Sterkte hoor!!

groetjes Fee

Vervelend zeg! Hoop dat je nog iets positiefs van de laatste weken kunt maken!

Ik heb ook om de haverklap schimmelinfecties, erg last van mn rug en mn bekken en ben sinds een paar dagen al moe als opsta s ochtends...maar als je wakker ligt van pijn in je bekken en harde buiken is dat ook niet heel verwonderlijk natuurlijk!

Nou komt er nog bij dat Jasper disndag naar het buitenland gaat en pas 18 maart (de uitgerekende datum) terug komt en ik er alleen voor sta met mn 2 lieve maar drukke jongens van 3 en 1.

Ik probeer met een positieve instelling een eind te komen! We moeten ook nog zo lang he!!!

Sterkte en lekker hier klagen (doe ik ook hahaha!)

Das niet erg leuk allemaal........
Hoop wel voor je dat je nog ff kan genieten van de laatste weken... ook al ervaar je niet alles positief...
Je kunt van sommige kleine dingetjes heel gelukkig worden.... een schopje of porretje van je kleintje .........

Sterkte........

Hey wat vervelend zeg!
Schrijf idd lekker van je af, dat wil wel eens helpen,
ik heb dit keer ook veel last van infecties, gek wordt ik er van.
De komende 2wk is mn man veel van huis, ook een aantal nachten, daar zie ik wel een beetje tegenop met die drie mannen van mij die hier rond rennen, maar ach nog een paar weken en dan worden onze kwaaltjes ed beloond!
Liefs MJ

idd vervelend, ze zeggendat je in de tussenliggende maanden juist beter gaat, je volop geniet maar is bij mij ook helaas niet zo, veel oijn in bekken en dan vooral in mijn kruis, eofenweeen, lage bloeddruk, laag ijzergehalte en noem maarop. hoop toch dat je van je zwangerschap kunt genieten. sterkte

Terug
Bovenaan