van de speen af

Hallo allemaal.

Ik dacht dat mystelle echt van de speen af was. maar nu lijkt het soms of dat ze hem toch mist maar ik wil hem eigenlijk niet terug geven nu ze al 3 dagen zonder is. hebben meer van jullie zo iets gehad of er gewoon mee gestopt en leek het bij jullie soms ook dat hij of zij de speen toch misten en hoelang duurde dat voor dat ze er helemaal vanaf waren.

Groetjes Rosita

Hey Rosita,

Ik heb niet gemerkt dat ze hem miste. Floor is al tijden van de speen af. Wel merk ik dat, nu ze veel last heeft van tandjes, ze van alles in haar mond stopt. Maar als ze de speen van een van haar leeftijdsgenootjes te pakken heeft, stopt ze die niet, of maar heel even in haar mond, en geeft ze hem ook heel makkelijk terug.

Ik zou lekker volhouden! Hoe eerder speenloos, hoe beter.

Liefs,

T

Hier ook,
Warren was zo rond de 9 maanden even wat minder geïnteresseerd, meteen de speen weggehaald en sindsdien speenvrij! Heerlijk!

Ik ben het helemaal met T eens, hoe eerder zonder speen hoe beter. Beter voor hun spraakontwikkeling, tanden en sociale interactie.

Succes!
X
Evje

Bij ons overdag nooit een speen gehad alleen tijdens het slapen en dat is nog zo.
vind ik niet erg maar ook dan heeft ze hem al veel minder in en als hij uitvalt s'nacht is er ook geen probleem.

gr Dango

Hier hoort de speen ook in bed. Daar hebben we nooit problemen mee en als hij slaapt valt de speen vaak uit zijn mond. Wel wil ik er nu graag helemaal vanaf. We zijn net terug van vakantie en hebben afgesproken binnenkort de speen af te bouwen. Iemand nog tips over hoe je dat het beste kunt doen?

Groetjes!

Terug
Bovenaan