van de trap gegelden auwwie...

ben net dus van de trap gegleden auwwie....
heb nu wat buikpijn, en voel me misselijk bah....

alles doet me zeer, ellebogen zijn mooi blauw, en me bibs erg zeer kaner niet eens op zitten...ppfff....

heb de ukkie ook nog niet weer gevoeld...

sorry, maar moest het ff kwijt

mama van 1
21w zwanger

Ow jeetje dat is vervelend.
zorgen om die kleine hoef je je denk ik niet te maken! die zit goed beschermt!!
mijn tante viel nog met 39 weken zwangerschap, plat op dr buik! en niks aan de hand hoor!
Hoop voor je dat je snel van de pijn af bent! en als je het niet vertrouwd altijd de vk bellen hoor!!

Liefs Jenny

kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, maar het kind zit vaak goed beschermd die misselijkheid kan ook voorkomen uit angst...

als je het toch niet vertrouwd bel je ff je verloskundige..

liefs maggi

Ik heb laatst nog van de verloskundige gehoord dat je pas met 28 weken de kleine elke dag moet voelen. Omdat ik ook mezelf best zenuwachtig kan maken heb ik een en ander nagevraagd.
Ze zei tegen mij dat als je je zorgen maakt dat je de kleine niet meer voelt, het heel vaak voor komt dat als je met een extra keer het hartje horen de kleine meteen voelt schoppen. Met andere woorden, dat je door stress om dit soort dingen juist onbewust spieren aanspant waardoor je de kleine minder voelt.
Dat je de kleine nu dus niet meer voelt hoeft dus helemaal niets te betekenen.

Maar als ik jouw was zou ik gewoon voor een extra controle gaan. Beter tien keer teveel dan 1 keer te weinig toch?

phoe wat moet jij geschrokken zijn. Als je je zorgen blijft maken, ( iets wat je waarschijnlijk toch wel doet) bel dan inderdaad je verloskundige even. sterkte met je blauwe plekken.

hallo meiden..

de ukkie heeft zich niet zoveel laten voelen gisteravond zal ook wel geschrokken zijn net als ik...
vanmorgen was hij er weer vol op heerlijk gevoel nu komt hij er ook aan hihiiii...
met me zelf gaat het nog niet zo lekker, nekpijn, rug, enz enz....
zit onder de keuzingen maar de gaan wel weer weg zei de huisarts kan nog wel dagen duren...ppffff..
dus rustig aan...

dochter lief is bij oma dus heb even tijd voor me zelf, ga zo even lekker liggen weer..
heb ook het gevoel dat ik onder de blauwe plekken zit maar, valt dus niks te zien..

meiden bedankt hoor...
ben weer een gelukkig mens, maar gister toch de schrik goed te pakken....

liefs mama van 1 21w zwanger

Terug
Bovenaan