van de trap gevallen met zoon op de arm

Vandaag de grote schrik gehad.
Ik ben samen met mijn zoontje van 18 maanden van de trap gevallen. Hij kwam heel hard met zijn hoofd op de grond en ik er achter aan. Kon een beetje me val breken door me knie en elleboog maar ik ben ook 36,5 weken zwanger dus wel met buik op de grond.

Gelukkig begon mijn zoontje meteen te huilen en kwam de buurvrouw op ons geschreeuw af. Na 5 minuten wilde hij wel drinken en een koekje en kon ook gewoon lopen.
Met mij iets minder, hele harde buiken en enorme pijn aan arm en been. Dus met een vriendin naar ziekenhuis gegaan. Alles gelukkig goed met de baby!! Uur aan de ctg gelegen en een echo gehad en alles was ok.
Nu morgen weer terug komen voor ctg en maandag. Toch extra controle momenten.

Ben echt enorm geschrokken. Ben blij dat onze zoon vanmiddag al weer lekker aan het spelen was met papa (die kon gelukkig middagje vrij nemen).

Zo ff me hart gelucht!

Groetjes Fee

Jeetje meid!
Ben van het augustus forum maar natuurlijk ook nieuwsgierig naar jullie.........
Wat zal dat schrikken geweest zijn, gelukkig lijkt het allemaal met een sisser afgelopen te zijn.........je zoontje is alweer lekker aan het spelen en jij wordt extra goed in de gaten gehouden............je zal morgen wel wat spierpijn hebben van het opvangen van de klap........
Hou je goed en doe rustig aan!

Groetjes Rimke
31+3 weken zwanger

Oh, dat is vreselijk schrikken Fee! Gelukkig is het goed afgelopen met jullie alledrie! Goed teken dat je zoontje snel begon te huilen.. en het is moeilijk om te voorkomen dat je in deze fase van je zwangerschap niet op je buik terecht komt. Getver, moet er niet aan denken zeg.. Blij dat het goed gaat met jullie!
groetjes, Rudy

hoi fee,

meid wat een schrik. lijkt me echt verschrikelijk. gelukkig lijkt het zo op het 1e gezicht goed afgelopen met jullie 3e. zo zie je maar dat je evenwicht echt niet mee werkt aan het eind van de zw.schap. gelukkig dat je ff onder scherpe controle houden. hopelijk kom je de laatste weken zonder kleerscheuren ervanaf.

sterkte en succes morgen.

gr. bambi

Vandaag weer een stuk beter maar ja wel erg beurs en blauw.
Mijn zoontje lijkt nergens last van te hebben en de baby voel ik goed bewegen dus dat is allemaal ok.
Wel last van harde buiken en moeite met opstaan ed. Hopelijk morgen weer een stukje beter.

Groetjes Fee

Gelukkig maar! Je zal wel helemaal paars en geel worden van die bloeduitstortingen en spierpijn zit er ook wel aan te komen waarschijnlijk...

Hou je taai, Kaskes

Terug
Bovenaan