van de trap gevallen

A

Anoniem

Guest
ben zaterdag morgen (08-09) van de trap gevallen.
sh*t zeg
mij enkel zit een mooie wond op en me knie voelt niet zo lekker.
en mij rug AUW
das best vervelend en vorige week ben ik al 3 keer bij mij ha/vk geweest omdat ik het zo in mijn rug had.
kan nu ook weer niet slapen weet niet meer hoe ik liggen moet.(van de rugpijn)
heb vorige week medicijnen gekregen van de ha maar van de ene wordt ik hardstikke stoned en de andere misselijk
beide medicijnen werken wel maar moet ik mee stoppen zodra de weeen begonnen zijn.
geloof dat dit kindje nog niet van plan is om te komen, zal wel weer 42 weken een inleiding worden.
net als onze oudste.

sas(40w1)

hoi,

Wat vervelend zeg. Maar alles was wel goed met de kleine?
Dat maak ik niet op uit je verhaal maar zal wel denk ik.
Van de trap vallen is 1 van mijn grootste angsten nu.
Ik hoop voor je dat je nog wat hebt kunnen slapen.
Ik hoop voor je dat deze niet tot 42 weken blijft zitten.
Maar is wel goed dat je zo denkt kan het niet tegen vallen.
Ik probeer ook zo te denken maar is wel moeilijk.

Sterkte meid!

Liefs An 39 weken en 3 dagen

de beeb voel ik nog wel bewegen en goed ook.
maar vannacht niet veel geslapen nog een hele kleine uurtjes.
 toen stond onze oudste naast ons bed.

sas (40w1)

hoi sas,

ik voel met je mee. Iets te letterlijk naar mijn idee (maar goed). ik hoop voor je dat de kleine zich toch heel vlug aanmeld. en je in elk eval al van dat stukje lastig af bent. Dan heb je in elk geval een stukje je eigen lijf terug.

Dat ik met je mee voel is omdat ik vandeweek ook behoorlijk ben gevallen. Ik werk nog steeds in de honden en ben heel wat gewend en weet dus ook dat een enthousiaste hond me om kan gooien, dus ik was al op mijn  knieeen gaan zitten, maar deze hond had daar geen boodschap aan en gooide me zo om. Ik viel eerst met mijn schouder/rug tegen een krukje aan en daarna met mijn kop tegen de balie. dus heel mijn lijf doet me giga zeer. ik kan ook al een aantal weken niet slapen omdat ik al zo'n last had van mijn rug en nek (en heb zwaargekneusden ribben door de baby), dus ik was al geweldig blij en nu helemaal. en tegen de tijd dat ik eindeljk kan slapen staat ons zoontje aan m'n bed, mama wakker!!! AAAHHHHH!!!!!
maar ja, dat is het risico van het vak, zeggen ze dan.

Ik hoop voor je dat alles snel weer goed is en goed voelt en zodra je dadelijk op je roze wolk zit dat je ook echt op een roze wolk zit en laat je straks lekker verwennen door de kraamhulp. succes meid!!

Terug
Bovenaan