van de trap gevallen....

Vanmorgen ben ik van de trap gevallen, gelukkig maar vanaf vier treden van onder geteld, maar goed, was wel ongelukkig terecht gekomen. Had mijn dochter ook in mijn armen, en als ik niet was gedraaid was ze heel hard met haar hoofd tegen de muur aangekomen. Dus ik viel half op mijn buik en half op mijn rug. VK gebeld, en ik moest effe langskomen. Gelukkig is alles goed, ze heeft me effe grondig gecheckt. Maar de schrik zit er nu wel in!!

Hi Moonpoontje,

Jee wat zal je geschrokken zijn zeg!!
Gelukkig dat alles oké is met de baby.
Ik ben in het begin ook een keertje gevallen, in de douche.
Schok me wezeloos. Zegt mijn vriend, oh die kleine voelt alleen maar een golf :-S!!
Wel fijn dat je ook gelijk naar je VK mocht!!

Liefs Sonja

Vreselijk zeg! Gelukkig is alles goed met je kindje. Heb je zelf nu nog ergens last van? En je dochter? Wat zal die geschrokken zijn zeg!
Nu maar even rustig aan dus! Hoe oud is je dochter? Ik laat nl. mijn dochter, 18 mnd, zelf trap lopen(wel zelf erachter lopen)...nu ik dit gelezen heb, zal ik haar helemaal niet meer zelf op de trap tillen, ik ben nl ook niet de handigste!!! (hihihi)

gr. Petra

Schrikken! Gelukkig een goede afloop. Ik heb bij mijn 1e zwangerschap een auto ongeluk gehad. ik moest toen in het ziekenhuis een uur aan de ctg uit voorzorg. Bij de 2e zwangerschap heb ik me verstapt en mijn enkelband gescheurd. Krukken lopen met eeen dikke buik en een peutertje is niet erg handig. Ik ben bij deze zwangerschap dus erg voorzichtig!

Hahaha, ik word ook klunziger met mijn zwangerschappen. En nu word het waarschijnlijk nog glad ook buiten. Dus uitkijken dames!!!

Meike, is ook heftig, dat autoongeluk. Ik hoefde gelukkig niet naar het ziekenhuis, maar als je plat op je buik valt, of een stomp ofzo midden in je buik krijgt, dan stuurt ze je wel gelijk door naar het ziekenhuis.

Petra, mijn dochtertje is 2 jaar en 3 maanden. Ze loopt wel zelf de trap op, maar durft zelf niet de trap af. We zijn druk aan het oefenen, maar nu durft ze natuurlijk helemaal niet meer zelf.

Wat een enge verhalen! Jakkes. Ik was vorig jaar ban om met mijn nichtje van 2 de trap af te lopen. Ik zag de val al voor me. Ik ben zondag bijna op mn snufferd gevallen. Kerstboom uitzoeken in het veld en struikelen over een uitstekende stronk, midden in de blubber. Mijn vriend schrok zich wezenloos en ik lag in een deuk bij het vooruit rennen/vallen. Gelukkig kon ik net op tijd mijn evenwicht weer vinden anders was ik echt gevallen. Echt wat voor mij. Altijd al wat aa de klunzige kant geweest maar nu is het helemaal een ramp!!!!

Terug
Bovenaan