Van de trap gevallen

Pfff, wat had ik gisteren een rot dag.

Eerst 's ochtends van de trap gevallen met Eline in mijn armen. Ik moest een rare draai maken, anders had Eline heel hard met haar hoofd tegen de muur aangekomen. Maar ja, daardoor viel ik half op mijn buik en ik ben 25 weken in verwachting. Dus hup, extra naar de verloskundige. Gelukkig was alles goed met de baby en was ik niet plat op mijn buik gevallen, maar mijn rug en rechterkant van mijn buik was al helemaal blauw. En vandaag beetje zwart blauw.

Verder moest ik gistermiddag een moedervlek laten verwijderen, en die verdoving deed ZEER!!!! Hechten ging ook niet helemaal lekker, dus ik moest extra lang blijven en op mijn rug liggen, terwijl dat nu ook niet echt gaat, omdat ik dan duizelig word..

En omdat ze vermoeden dat ik zwangerschapssuiker heb, moest ik ook nog eens mijn bloed laten prikken....

Ach, nu weet ik in ieder geval weer waarom ik iedere maand die achterlijk hoge premie moet betalen.

Wauw, je hebt dus een lekker dagje achter de rug!
Hopen maar dat het bij gister bleef en dat je nu geen gekke dingen meer mee maakt!
Sterkte met je blauwe plekken want die kunnen ook nog gevoelig zijn!

Gr Mascha

Ojee dat klinkt niet best! Hebben ze ook even bloed geprikt ter controle? Dat hebben ze bij mij gedaan toen ik met Jens in mijn buik een rare val maakte. Ze keken toen of zijn bloed met het van mijn was vermengd.
Pas goed op jezelf he! Doe vooral rustig aan!

gr.Ing

zo nou dt is ja niet niks........
echt een rot dag om snel wer te vergeten!!
gelukkig heeft de kleine in je buik niks van die val gekregen..... en hoop voor je natuurlijk dat je geen zwangerschapdiabetes hebt want dat is echt vervelend hoor! heb het zelf ook gehad en ook helaas na de bevalling diabetes gehouden

liefs ilona

Terug
Bovenaan