van de trap gevallen

Hoi allemaal,

pffft dat was me schrikken dinsdag, ik ben de laatste 2 treden van de trap af gegleden en gevallen.
Gelukkig niet op mijn buik(37,4 weken zwanger) maar toch best hard op de grond neergekomen. Ik denk het valt wel mee maar toch maar even de verloskundige gebeld. Die stuurde me meteen door naar het ziekenhuis. I.v.m. mijn bloedgroep,A neg., was het verstandig toch even te gaan omdat mijn bloed vermengt zou kunnen worden met het kindje of andersom en dat zou voor beide slecht zijn. Dus een nachtje overnacht in het ziekenhuis op de verlosafdeling. Gelukkig ben ik gisteren weer naar huis gekomen en heb ik zelf een zwaar gekneusde voet die wordt wel weer beter en is gelukkig de bevalling nog niet op gang gekomen, al was dat niet zo erg geweest. Met ons knulletje daarbinnen ook alles goed gelukkig.
Het had gekunnen dat er een bloedvaatje gesprongen was ook al was de val nog niet zo hard en niet op je buik.
Ik wil alleen even zeggen dames met A Neg. kijk altijd uit met vallen of hard stoten want je kan zomaar angtistoffen aanmaken en dat is slecht voor jouw als moeder maar ook voor je kindje. Bel net als ik toch even naar de vk en die kijkt dan verder of het nodig is en 1 nachtje ziekenhuis overleef je ook wel, iedereen was heel lief voor me.

groetjes Sandra
 
pf schrikken zeg. Wist eigenlijk niet dat het voor jou dan nog meer risico met zich mee brengt vanwege je bloedgroep. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

 
Terug
Bovenaan