Van de trap gevallen.

Ben vadaag zo geschrokken.
Ik viel vanochtend ineens van de trap af.
Mijn zoontje liep voor mij dus die heb ik tijdens mijn val ook meegenomen.
In eerste instantie sprong ik gelijk op en probeerde mijn zoon te troosten.
Hij was flink geschrokken en had pijn in z'n benen.
Gelukkig viel het mee en was hij vooral geschrokken.
Direct daarna kreeg ik gelijk een hele harde buik.
Maakte me toch wel zorgen dus toch, maar ff de verloskundige gebeld. Mocht gelijk naar het z,huis.
Gelukkig was de kleine actief en was het hartfilmpje ook goed. Maar wat ben ik geschrokken.
Heb nu pijn in mijn arm, schouder en pijn in mijn heup en erg veel spierpijn door het aanspannen van mijn spieren tijdens de val.Maar dat komt wel goed, de kleine is gelukkig in orde.
Pfff wat een dag!!!!

Jeeetje zeg, dat is erg! Wat zul jij geschrokken zijn en je zoontje ook!
Hij heeft nergens last van?
En wat fijn dat je meteen even naar het ziekenhuis kon voor een controle.
Sterkte met de spierpijn!

Groetjes Brigitte

Oeh ik krijg kippenvel als ik het lees! Wat zul jij inderdaad geschrokken zijn! Gelukkig was alles goed! Gelukkig zit de beeb goed ingepakt!

Lfs Esther

O nee wat erg! Fijn dat verder alles goed is met de baby. Hoop dat je zoontje geen pijn meer heeft aan zijn beentjes en jij ook snel weer pijnvrij bent!
Beterschap!

Groetjes Kim

Hoi Dames,

Ik ben ook erg blij dat alles ok is met de baby, en met mijn zoontje natuurlijk.
Had zo met hem te doen, (van de trap gelanceerd door mama).
Vandaag had mijn zoontje studiedag dus hij was lekker thuis. Toen ik wakker werd zat ik helemaal vast van de spierpijn. Beetje rustig aan gedaan vandaag, moet vanzelf minder worden, maar het is wel vervelend.
Ben nu wel extra voorzichtig op de trap, hou me goed vast en loop niet zomaar ff met losse handjes naar boven en beneden.
Bedankt voor jullie support!!

Grtjs Mar

Jeetje dat is schrikken. Heftig hoor. Gelukkig gaat alles goed met jouw, de baby en je zoontje. Ik ben ook een keer met Yara op mijn arm van de trap gevallen, ze was toen nog maar paar maandjes, ik gleed uit, we hadden een geverfde trap met verder niks erop. Nu van die halve maandjes. Maar o wat schrik je en voel je je schuldig vreselijk. Gelijk naar de dokter en met ons was er ook niks aan de hand gelukkig huilde Yara toen gelijk van de schrik. Sterkte met de spierpijn, rustig aan!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan