Van de trap gevallen :(

Zoals de titel zegt, ik ben vanmorgen samen met mn zoontje van de trap gevallen, gleed van de bovenste tree zo een stuk naar beneden... kon me ergens halverwege gelukkig nog aan een tree vastgrijpen zodat ons de 2e helft van de trap bespaart bleef....
Mn zoontje is alleen geschrokken, maar heb zelf ook een blauwe bil.... pfff gelukkig is het niet erger dan dit... wel schoot ook direct de kleine uk door mn hoofd...
Hoevaak hoor je het niet... miskraam door harde val of ongeluk.... Gelukkig geen buikpijn en geen bloedverlies, dus we houden het even in de gaten.
Heb direct mn pantoffels weer opgezocht.... want ja ik had natuurlijk met mn slaperige koppie alleen maar mn sokken aan... Muts dat ik ben! Dat was 1malig.

Ow meid, wat een schrik! Kan me goed voorstellen dat je zoontje ook is geschrokken..... hou je je zelf even goed in de gaten? Je kleine zit echt wel stevig van binnen maar toch.....

Sterkte! Liefs Lynn.

Oei dat is balen. Hopelijk blijft het bij een blauwe bil en de schrik.

Ik liep vanmorgen met me hoofd tegen een openstaand kastdeurtje. Ook niet echt handig gezien ze van glas zijn.

Goed op jezelf passen en een fijn weekend

Ik weet precies wat je voeld ik heb dat gehad toen ik van mijn 1e zwanger was met 24 weken dat was toen ook erg schrikken gelukkig had hij er niets aan overgehouden want ik viel gelukkig op mijn kont maar die was zo blauw dat het zwart zag maar dan heb je weer een voordeel dat je het dan al voeld bewegen dan ben je al iets sneller gerustgesteld.
Maar gelukkig kunnen ze in je buik veel hebben

hey
ik heb het vlak voor mijn laatste miskraam ook gehad maar ja wie zegt me dat het daar door kwam? je weet het toch niet precies.

was nu wel ff benieuwd hoe het nu met je gaat?

xxx muppet

Hey Muppet, gaat goed hier hoor... wel verrekte spierpijn, net of mn hele bekken beurs is haha... maar das alleen maar met bepaalde bewegingen gelukkig. Dus denk dat ik echt mazzel heb gehad. Had veel beroerder af kunnen lopen...

thnx voor je interesse!

X

Terug
Bovenaan