Van de trap gevallen!

Vanmorgen gleed ik uit toen ik naar beneden liep en stuiterde even zes treden naar beneden. Auwauwauw! Was even bang dat de tweeling er last van zou hebben, maar bloedingen en buikkrampen zijn tot nu toe uitgebleven en ik heb er geen slecht gevoel over, dus uiteindelijk ziekenhuis maar niet meer gebeld. Wel erg geschrokken.

De pijn is vreselijk, zolang ik in dezelfde houding zit of lig, is er niets aan de hand, maar zodra ik wil gaan bewegen, autsj!

Moeder heeft homeopaat/kruidenheks als collega en stuurt nu korrels op die magische uitwerking moeten hebben. Doe mij maar een toverspreuk, volgens mij werkt dat sneller. Dus.....als iemand van jullie nog zo'n magic wand in de aanbieding heeft met bijpassende spreuk, laat het weten!

Auw! Ja, dat is niet fijn en zeer pijnlijk! Zou je toch niet even voor de zekerheid de vk of gyn bellen? Just-to-be-sure?

Die korrels, dat zullen vast Arnica korrels zijn.....tegen kneuzingen en blauwe plekker maar dan inwendig idd. Pas je wel ook op met het innemen van homeopatische producten.....niet alles mag!

Sterkte en helaas heb ik die toverspreuk ook niet voor je. Liefs

aahhh wat een pijnlijk iets!! En natuurlijk schrik je je helemaal lam! Heb nog nooit van de korrels gehoord maar idd oppassen met wat je neemt.. En mocht je het niet vertrouwen toch ff de gyn bellen..

Sterkte met (waarschijnlijk) de spierpijn en kneuzingen..

liefs

omg meid! moet je niet ff de huisarts bellen ofzo? haha kruidenheks. heb nooit echt het idee dat die middeltjes werken. mijn verloskundige is homeopaat als 2e beroep en probeert mij ook steeds van die dingen aan te smeren, wordt er een beetje gek van hihi, nou sterkte meid! hopen dat de pijn snel voorbij is.

liefs xxx

Wat vervelend. Van de trap glijden is zo naar. Zeker als je zwanger bent. Even laten checken lijkt me ook beter. Wat Lynn ook al zegt niet alles, ook al ia het natuurlijk, is goed. Kijk dus erg uit.

Terug
Bovenaan