Van de trap vallen

Hi,

Ik ben net van de vierde tree van de trap gevallen (met onze zoon van 2 op de arm) en ben best wel geschrokken. Heb ook erg zitten huilen en onze zoon was wel erg lief. Ik mocht zijn knuffel gebruiken om mijn tranen te drogen, daar moest ik wel om lachen.

Nu weet ik wel dat ik me geen zorgen moet maken, maar dat zit toch in mijn hoofd.

Zijn er meer (a.s.) moeders die gevallen zijn in hun zwangerschap?

Gr. Tamara.

Hey Tamara,

Ik was 15 weken zwanger toen ik van boven naar beneden viel(van de trap)heb voor de zekerheid de vk gebeld, maar die vertelde dat het geen kwaad kon, alles zit goed beschermt, mocht als ik wou ff langs komen, dit heb ik toch even gedaan, gewoon voor mijn gevoel, en idd beebje deed het nog gewoon super!

groetjes anies

Ik ben in mijn vorige zwangerschap ook van de trap gevallen met mijn dochter op mijn arm. Daarna moest ik ook huilen van de schrik, maar mijn dochter vond het wel grappig denk ik. Het schijnt wel vaker voor te komen dat zwangeren van de trap vallen. Het kan verder geen kwaad. Beetje zere kont had ik alleen.

Hoi Tamara,
dat is schrikken. lief dat je zijn knuffel mocht gebruiken!!
ik ben zelf gelukkig nooit tijdens mijn zwangerschap van de trap gevallen, maar als je je onzeker voelt kan je altijd even je vk bellen.... misschien mag je ff naar het hartje ofzo luisteren.
maar hoe ver ben je?

hopelijk heb je geen last van je rug!

Groetjes,
Petra

Hoi Tamara ,
Ik ben ook een aantal weekjes geleden van de trap gevallen , ik was toen 11 weken , heb de vk gebeld mocht er heen voor geruststelling maar ze zei inderdaad ook dat alles goed beschermt was daarbinnen, Met de kleine was alles goed alleen had ik erna wat last van mijn rug en arm..
dus ik zou gewoon even de vk bellen en even langs gaan..

Groetjes!!

wat lief van je zoontje!

Ik ben niet van de trap gevallen, maar wel toen ik 20 weken ofzo was over mijn hond heen gevallen.(aangezien mijn hond groter dan een duiste herder is.. was dat best hoog). Ik viel met mijn buik plat op de grond. De volgende dag had ik een afspraak bij de vk en alles was goed.

Als je echt ongerust bent, moet je gewoon je vk bellen. Misschien dat zij je wat gerust kan stellen.

groetjes Susan

Hi,

Bedankt voor jullie lieve reacties. De vk bellen zie ik niet zo zitten, omdat ik niet zo'n goede ervaringen hebt met de vk-praktijk als het gaat om het delen van "gevoel". Bij onze eerste had ik last van depressieve gevoelens die ze ook van tafel hebben geveegd en dat gaf mij het gevoel dat ik daar met hen dus niet over kan praten.

A.s. vrijdag moet ik toch naar de huisarts en dan zal ik haar ook vertellen dat ik zwanger ben. Een echo laten maken heeft, naar mijn idee, weinig zin, omdat als het mis is, ze toch niets meer kunnen doen, toch? Verder moet ik a.s. dinsdag voor het eerst naar de vk (ben nu ruim 9 weken) en dan zal ik het wel zeggen. Dan zie ik wel wat de reactie is. Misschien dat ze deze keer beter reageren.

Ik weet dat ik me geen zorgen moet maken en heb gelukkig ook geen pijn in mijn buik. Wel heb ik pijn in mijn heup en been, maar dat is altijd al mijn zwakke plek. De spanning zit er daar weer goed is, maar daar wordt ik a.s. woensdag weer voor gemasseerd.

Bedankt.

Gr. Tamara.

Hoi Tamara,

Ik kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken. Maar gelukkig zit de kleine goed opgeborgen binnenin.

Jammer dat je geen goed gevoel hebt bij het bellen van je VK. Zij hoort toch een vertrouwenspersoon te zijn waar je serieus wordt genomen en waar je met je gevoelens terecht kan.

Ik hoop dat ze je deze zwangerschap beter zullen begeleiden.

Terug
Bovenaan