Van de ziektewet naar de WW en nu zwanger. Help!?!

Beste (aanstaande) ouders,

Eind juni ben ik vanuit de ziektewet naar de WW gegaan vanwege mijn fibromyalgie. Echter half juli kwam ik erachter dat ik 6 weken zwanger was. Nu komt dus ineens alles tegelijk.
Ik wilde in 1e instantie BBL doktersassistente gaan doen (ivm verpleegkunde achtergrond). Dat is nu niet meer mogelijk (misschien volgend (school)jaar september). Alleen loopt de WW in februari af.
Ook zag ik dit zelf ook al in en de werkadviseur gaf het ook al aan, niet veel werkgevers zouden mij nu in dienst willen nemen i.v.m dat je er over een paar maandjes alweer een paar maanden eruit ligt. Ook is werken nog niet geschikt voor me zowel fysiek als mentaal (loop nog onder begeleiding ivm heftige depressie vorig jaar). De zwangerschap deed er weer een schepje bovenop..

Iemand die ook in deze situatie zit of heeft gezeten? Hoe gingen jullie hier mee om of pakten het aan?
Merk dat ik hier namelijk wel van schrik en even radeloos ben.
 
Ook als je in de ww zit heb je recht op zwangerschapsverlof en een wazo uitkering. Ook mag je je in de ww ziekmelden bij het uwv, als je inderdaad echt nog niet kunt werken. 
 
Terug
Bovenaan