Van fles naar tuitbeker

hallo meiden,

Ik heb een dochter van 15 maanden en die wil niet uit een tuitbeker drinken. Ze heeft wel dorst want als ik haar dan de fles voor houdt... klokt ze het naar achter weg. Ik weet niet goed ik de fles moet afbouwen. Ik geef haar nu alleen de melk tussen de middag in de fles en de rest met de tuitbeker, maar ze drinkt er gewoon niks uit.
Toen ze hem net had, vond ze m super interessant en drink ze 100 cc eruit... ja.. ja... maar daarna ho maar!

Hoe doen jullie dit? Ben ik misschien te laat begonnen. drinken uit een beker kan ze al wel goed, maar dat vind ik zo'n gedoe... en soms ook een gesmeer. Ze is nogal ondernemend en soms vliegt de beker door de kamer. Een anti-lekbeker zou dus een uitkomst zijn...

Wie heeft er tips???
 
Onze zoon is ook 15 maanden, een goede tip is de rietjesbeker van difrax. Die is deels antilek (niet 100%) maar is wel handig als je geen tijd hebt om samen uit een beker te drinken.
Onze zoon gebruikt dus de rietjesbeker, een gewone beker en drinkt uit pakjes.
Heb je hier wat aan?
Succes
 
Onze zoon is ook 15 maanden, een goede tip is de rietjesbeker van difrax. Die is deels antilek (niet 100%) maar is wel handig als je geen tijd hebt om samen uit een beker te drinken.
Onze zoon gebruikt dus de rietjesbeker, een gewone beker en drinkt uit pakjes.
Heb je hier wat aan?
Succes
 
Terug
Bovenaan