Van fles naar tuitbeker

Hallo,

Mijn dochter Sanne is nu 7.5 maanden oud. Ik vind het tijd worden voor een tuitbeker.

Ik heb de beker al meerdere malen aangeboden. Soms drinkt ze er wat uit (eigenlijk heel weinig) maar vaak gaat ze er op bijten en laat ze hem daarna vallen.

Hoe hebben jullie dit gedaan?

Groetjes Anneke
 
Vivienne is nu bijna 7 maanden en ik wilde ook beginnen met overgaan op de tuitbeker. We waren al begonnen, maar toen is ze ineens een stuk minder gaan drinken dus vond ik het niet slim om over te stappen. Wij deden op aanraden van CB eerst yoghurt in de beker, zodat ze goed kunnen oefenen met het verdelen van hoeveelheden. Als dat goed gaat dan stappen we over op ander drinken.
 
de beker van Nuby...die bevallen mij perfect..die hebben toch een siliconen tuitje en is dus niet zou hard en ze moeten toch op een andere manier drinken.
ze zijn eral vanaf 6 maanden met handige handgrepen eraan...

succes!!
 
Bedankt dames!

Ik heb de tuibekers van Difrax. Die hebben ook een zachte tuit. Ik blijf het gewoon proberen en als ze niet genoeg drinkt dan maar gewoon weer met de fles.
 
Bij de nuby-beker kun je de tuit zo verwisselen door een speen. Ik heb hem ook omdat mijn zoontje niet meer wilde drinken. Heb de difrax ook staan maar vind de nuby veel makkelijker.
 
ik gebruik de tuit van avent. die past ook in de flessen en de speen past ook in de tuit!
heb ook er 1 van difrax maar die pakt hij nog niet (bijna 7 mnd) de avent gaat wel maar hij drinkt vaak nog te snel eruit en verslikt zich dan. melk gaat iets beter als sap of thee
 
Terug
Bovenaan