Van Harte

Alle mama´s van harte met jullie 1e of meerdere moederdaag laat jullie maar lekker verwennen..

zit nu lekker aan mun ontbijtje met wakker gekust door onze meike en papa..

mooie geknutselde theekan gekregen van meike en mun lang verwachte mamastuur voor op de fiets kunnen we kijken of dat al gaat...

allemaal un fijne dag ..
dikke moederdag knuffel van Meike en ons

Hier twee mooie knutsels en een lekker ontbijtje na te hebben uitgeslapen.
Verder niet zo'n leuke dag, gisterochtend is mijn schoonvader overleden na een jaar ziek te zijn geweest.

Och, gecondoleerd.
Hier een rustig dagje. Gijs was rond 6 uur wakker en lag er rond 8 uur weer in. Hebben we alle drie nog tot half 10 kunnen slapen. Waardebon gekregen voor een kleding-/woonwinkel.
Straks langs vrienden en als het droog blijft bbqen.

Groetjes Johanneke

vanmorgen van renske en papa ontbijt op bed gekregen. renske had op de peuter een sleutelhanger geverft. en ik kreeg nog een boek.
Julia lag ook lekker tussen ons in. Het bed wordt steeds voller!!!!

fijne moederdag allemaal

De papa hier doet niet aan moederdag, zogezegd...ik ben z'n moeder niet...

Thomas heeft met de juf een grote schelp geschilderd en daar een ketting van gemaakt. Hanna heeft 2 verfhandjes op een bloempotje gezet en er wat zaadjes bijgegeven. Ik ben benieuwd wat het wordt. Ze heeft allen de verf nog steeds onder haar nagelriempjes zitten.

Ik ben wel heel trots op mn mooie cadeaus!

Reisa gecondeleerd,

We hebben een lekker ontbijtbuiten gehad. En als alle grootste verassing heb ik een bakfiets gekregen. Helemaal geweldig want nu kan Stas ook al mee op de fiets in de maxi-cosi en Tren vond het ook prachtig!
Groetjes

Reisa gecondoleerd.

Ik heb gewerkt op moederdag, maar we hebben zaterdag uitgebreid ontbeten en de oudste twee hebben hun knutsels uit de verstoplaatsen gehaald.

Poehee.. eindelijk weer terug van weggeweest.
Aquafina en ik zijn een tijdje bij mijn ouders op bezoek geweest. Saampjes van Moederdag genoten met drie generaties. We zijn met z'n allen naar het strand geweest en Aqua heeft voor het eerst met haar voetjes in het zand en daarna ook het water gewroet!! Wat een leuke ervaring.. ik ben heel trots op mijn "watermeisje".

Dus een beetje aan de late kant, maar bij deze alsnog allemaal "Happy Mother's Day"!! Maak er maar een mooi jaar van, met veel knuffels van onze kleintjes en over een paar maanden (?!) een eerste "Mommy, I love you"!

Ps. beste Reisa, ik wens jou en jouw schoonfamilie veel sterkte toe.. x

Terug
Bovenaan