Van het kastje naar de muur....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Zoals jullie weten heb ik eind Dec gebeld naar het ziekenhuis om een afspraak te regelen bij de fertiliteitsarts voor NA de sperma-proef-opwerking van mijn man op 7 Febr. Ik zou de 1ste week van Januari via de post een datum krijgen....nooit ontvangen.....

De 2de week van Januari weer gebeld en ze hadden nog geen agenda en dus zou het z.s.m. onderweg zijn via de post. Nu in week 4 nog steeds geen datum!

Ik vanochtend wéér gebeld en nu krijg ik wederom een ander verhaal: "maar mevrouw, u wordt pas uitgenodigd voor een (2de) gesprek als de proef-opwerking is geweest, dus kunt u tussen 8 Febr en 28 Febr een uitnodiging verwachten".

Ik begrijp werkelijk niet hoe ze zo onzorgvuldig met mensen kunnen omgaan!! Hebben ze dan helemaal geen idee wat dit met een mens doet!!! Onbegrijpelijk ook dat ze dit niet eerder hebben verteld, dan hadden we ons erbij neer kunnen leggen en dan zit je niet elke dag de post uit de brievenbus te kijken!!!! Er gaan dus 3 telefoontjes aan vooraf voordat je iemand hebt gesproken die blijkbaar wel weet hoe het zit!

We moeten dus helaas weer afwachten! Gatver, wordt er zo langzamerhand echt moedeloos van!!

Liefs Lynn.

potverdorie wat is dat voor een kloteziekenhuis???

Ik vind het echt verschrikkelijk dat ze zo met jullie omgaan. Hier een dikke knuffel voor je!

xx
Jolijn

Schiet lekker op zo... Gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent.
Misschien een schrale troost... Op het moment dat wij doorgingen naar de afdeling voor behandelingen, gingen ze een stuk menselijker met ons om. Duidelijk en rustig antwoord en heel meelevend allemaal.

Succes!

Liefs Daisy

Ah Lynn, nee dat is niet zo als het hoort!!

En voor die mensen is tijd geen issue.....zij gaan gewoon elke dag naar hun werk, waarschijnlijk zonder passie anders weet je waar je over praat tegen iemand aan de telefoon. Werken hun week af en that's it. Wij/jullie tellen elke dag af naar en volgende ronde of afspraak. Dat vergeten zij!

Hopelijk heb je nu goede antwoorden gekregen en gaat het na 7 februari aan het rollen daar in de mm.

Kus!

he bah meid wat vervelend nou weer:-(
Snap niet dat ze er zo mee om gaan..Empathie is ver te zoeken vanuit hun..
Kan me voorstellen dat je er flink de balen van heb..wachten duurt al zo lang en vooral dit.

sterkte

liefs

hey lynn,
Echt vervelend zeg!!!Baal met je mee!!!!Dikke xxx Nance

Hoi Lynn,

Echt vervelend zeg hoe ze met jullie omgaan...... Elke dag wachten is er 1teveel maar dat begrijpen ze niet! Hoop dat je snel bericht krijg voor een afspraak..... Trouwens wel raar dat je daar een brief van krijgt, wij kunnen gewoon steeds een afspraak maken.

Laat die post maar snel komen!

@beauty: Bij ons gaat het tot op heden indd heel vreemd, we weten nog steeds niet wat er gaat gebeuren na de proef-opwerking maar wij kunnen nooit telefonisch een afspraak maken omdat hun planning niet zover gaat. Ik las ook bij jou dat jij een 'bel afspraak' hebt voor de uitslagen van je man maar dat konden wij ook ook niet, ik had wel een bel afspraak maar ze mochten het toen niet zeggen over de telefoon....Waarschijnlijk omdat het zaad niet goed was....Kennelijk verschilt dat toch per ziekenhuis.

Bedankt voor jullie reacties! Hopelijk gaan de komende 2/3 weken snel voorbij!

Terug
Bovenaan