Van het paard gevallen.

Ik schrok me vanmorgen ook rot..
Papa gaat altijd met onze oudste naar de manege op zaterdagochtend..Komt hij vanmorgen tegen 12 uur weer thuis, zegt hij; Ik rij meteen door naar de huisartsenpost, ze is van het paard gevallen en heeft net in de auto ook overgegeven..ik heb al gebeld''!!
Dus weg waren ze weer..ik wist nog niks!!
Blijkt ze toch een lichte hersenschudding te hebben, ze is lijkbleek, verder gelukkig niks..Ze kan zich echter niet meer herinneren hoe en wat er is gebeurd..
Nou, zo zie je maar weer..een ongeluk zit in een klein hoekje..
Inmiddels gaat het wel, ze is wat gammel..En papa en ik rommelen in huis met de kerstspullen!
Rustig aan dus dit weekend!

Gr Rina

jeetje schrikken zeg! En jij maar wachten totdat ze weer terugkomen van de huisarts...
Zielig joh! en vannacht vast om de paar uur wakker maken?
Beterschap!!!

gr. Sas.

Jemig, ja, dat zijn dingen die je niet kunt voorzien en die je een rolberoerte bezorgen!!!!

Hopelijk knapt je dochter snel weer op en is ze snel weer de oude....

jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Je kunt een flinke klap maken zo hoor!
Hopelijk voelt ze zich snel weer de oude en durft ze weer gewoon op het paard te stappen!

Hoi allemaal,
Het gaat op zich redelijk nu, maar ze heeft snel steken in haar hoofd als ze zich druk maakt, en op school was dat vanmorgen al snel weer het geval..
Morgen dus weer thuis, want s'avonds is er de kerstviering..daar wil ze uiteraard wel heen.
Achja, hoop maar dat er weer op durft als ze beter is!
We nemen maar even de tijd, en gelukkig is het bijna vakantie..
Gr Rina

Terug
Bovenaan