van het weekend zo geschrokken..

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik lees wel meer verhalen over zieke baby's, maar ik ben van het weekend erg geschrokken. Olivia had zondag twee keer een heel klein beetje bloed geplast. We zijn toen naar de  huisartsenpost (waar we 2,5 uur moesten wachten, dus dat was ook al een wat mindere ervaring) en naar de dienstdoende kinderarts geweest. Ze heeft allerlei onderzoeken gehad, maar ze kunnen  niets vinden: geen blaasontsteking, externe wondjes, luieruitslag, ontstekingen, etc. De kinderarts denkt nu aan hormonen, alhoewel dat met vijf maand erg laat is. Gelukkig is het niet meer teruggekomen, dus ik hoop dat dat zo blijft. Hebben ook andere moeders hier last van gehad? Ze heeft verder al sins vrijdag buikgriep, wellicht heeft het daar ook iets mee te maken..

Groetjes, Eefje.

Nou Eefje, ik snap dat jullie geschrokken zijn. Ik heb het niet meegemaakt dus weet ook niet wat het kan zijn, hopelijk komt het niet meer terug!
x Marina

Hoi Eefje,
dat zal inderdaad flink schrikken geweest zijn!! Gelukkig dat de testen negatief waren. Hopelijk komt het nooit meer terug.

Groetjes,
Petra

Hoi Eefje,

Zelf heb ik een zoon en dit niet meegemaakt. Wel ken ik iemand met twee dochters en beide dochters hebben dit gehad. Het is een soort van menstruatie en komt inderdaad door de hormonen. Het is onschuldig en duurt maar kort. Haar dochters hadden het beide twee dagen een klein beetje gehad. Dit was nog wel tijdens de kraamperiode en haar kraamhulp kon haar bij de 1e geruststellen.

Maar kan me voorstellen dat je goed geschokken bent. Waarschijnlijk zal Olivia er geen last meer van hebben.

Gr Froukje

Terug
Bovenaan