Van hoe laat tot hoe laat vieren jullie de 1e verjaardag?

Hallo allemaal,  

21 juni vieren wij de verjaardag van Mette. We willen optijd de uitnodiging versturen  omdat de agenda's van de mensen om ons heen altijd al ver van tevoren vol zitten. Ik vind het nu alleen erg moeilijk in te schatten wat de beste tijd is. Dit is het schema van Mette maargoed als we willen timen loopt het altijd anders....

7 uur wakker
10 tot ongeveer 11.30/12/00 slapen
15.30/16.00 uur tot ongeveer 16.30/17.00 uur slapen
19.00/19/30 naar   bed voor de nacht.

We willen graag de taart op een centraal moment aansnijden. We denken zelf om het gebeuren 3 uurtjes te laten duren..

Hoe doen jullie dit?

lfs ing

Hoi Inge,

Wij vieren de verjaardag van Kyra op 7 juni en wij doen dit vanaf half 3 smiddags... Omdat papa ook zijn verjaardag viert hebben wij er geen eindtijd opgezet. Mensen die blijven eten moeten dat van te voor even melden. Kyra gaat hoe dan ook op tijd naar bed. Pech voor de mensen die laat komen....!!
Kyra slaapt vaak nog maar 1 x per dag en als ze tussendoor nog even slaapt heeft de visite ook pech!! Ze is nog maar klein dus je kan niet alles hebben!

Wij geven Kyra een taart waar ze lekker mee kan spelen en eten! Dit doen we om ongeveer 4 uur zodat haar eetschema niet helemaal omgegooid word...

Liefs,

Frieda

Hier geen vaste tijden.
Jurian heeft normaal gesproken een redelijk vast schema betreft slapen en eten, maar als we daar vanaf wijken vind ie t ook okay.
Verder word hij 1 jaar, en snapt hij er natuurlijk nog weinig van.
Veel visite zal van ver komen en gaat dus ook niet na een uurtje weer weg, als Jurian moe is brengen we hem gewoon naar bed.
Ben niet zo van het plannen, bij ons is het juist dat als we gaan plannen het toch altijd anders loopt.. We zien gewoon hoe het loopt die dag.
Heb ook niet dat het van een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd, iedereen is altijd welkom. Ik hou alleen Jurian niet extra lang op er voor 's avonds, vind ik zielig. Maargoed neemt natuurlijk niet weg dat de familie enz niet mag blijven! :)

Hoi Inge,

Het belangrijkste die dag vind ik Daan en die staat voorop bij ons.
Heeft hij slaap dan gaat hij naar bed, bezoek of niet.
Wij kijken wel hoe het die dag loopt, we snijden de taart op het moment dat er bezoek komt, meestal zijn opa en oma hier de eerste, maar komen de te laat dan is het pech.

Bij ons is iedereen de heel dag welkom, maar de meeste zullen 's middags tussen 14 en 17 uur komen. Degene die moeten werken komen nadien wel.

Veel succes met het plannen van de verjaardag van Mette en vooral ervan genieten.

Liefs Saskia

Hoi Ing,

Ik vier het op 7 juni i.p.v. 26 mei i.v.m. verhuizing. Dus ik ga morgen even uitnodigingen sturen. De meesten weten al wanneer we het vieren. Sowieso doe ik het niet te groot. (iemand van de gym had het wel gedaan, tuinfeest met 40 man en ze liep de hele dag te rennen) Ik ga voor ongeveer 20 mensen en dat zijn alleen naasten familieleden (zijn er nogal veel) en wat vrienden (niet zo veel).
Ik ga op de kaart zetten dat we het van 13.00 tot 16.30 vieren. Feline eet namelijk tussen de middag om 12.00-12.30 en daarna is ze wakker tot 15.30-16.30 (wisselt natuurlijk wel wat. Je kunt het natuurlijk nooit helemaal plannen, maar ik heb geen zin in de hele dag aanloop en Feline kan daar ook niet goed tegen. Vandaag was ik met alle meiden van de zwangerschapsgym in het Speelkasteel hier in Hoofddorp en Feline werd heel onrustig en wilde alleen maar bij me zitten.
Veel te veel herrie en drukte.
Oh ja en meeeters heb ik ook geen zin in haha

Nou heel verhaal, maar ik hoop dat je er iets aan hebt.

groetjes Mariska

ps als je taart aansnijden wilt doen waar iedereen bij is kun je dat natuurlijk ook op de kaart zetten.

hallo,

Wij hebben vandaag meryem,s verjaardag gevierd, die was op 15 mei maar hebben het vandaag gevierd, omdat er veel grote kinderen hier in de buurt bij ons wilden langs komen en school vriendinnetjes van mijn dochter heb ik het in tweeen gedaan, s,middags voor de kinderen van 13.15 na haar slaapje tot 16 uur en s,avonds van 18.45 tot 21.00 voor de volwassenen en ev hun kids maar zo had ze twee keer de kans om een slaapje te trekken en niet oververmoeid  te raken  ze vond het allemaal reuze interesant heeft veel mooie kleding en leuke speelgoed gehad heeft een reuze nijntje taart gehad en nijntje versiering en wat al niet meer, iedereen is nu weg en zij slaapt nu dus al met al een geslaagde dag.

groetjes bianca

Hoi Inge,

Wij hebben Lotte's verjaardag van 12.30 uur tot 14.30 uur gevierd. We hadden alleen de opa's en oma's en tantes ( twee) met aanhang uitgenodigd, dus het was lekker rustig en overzichtelijk, met alleen mensen die ze kent. Het was heel geslaagd en na twee uur was ze al zo moe!

Een bevriend stel is met hun kinderen de volgende middag nog even langs gekomen, zij zijn ook Lotte's pleegouders ( als ons iets overkomt). Dus wij hebben de visite heel beperkt gehouden en gespreid over twee dagen.

De taart hebben wij op Lotte's verjaardag 's ochtends met z'n drietjes gedaan. Lotte was op vrijdag jarig en de visite kwam zaterdag en zondag. Op haar verjaardag zijn we o.a. naar de kinderboerderij gegaan om het te vieren.

Alvast veel plezier!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan