van je collega's moet je het maar hebben

Hoi meiden ,

Ik moet even wat kwijt , want dit vind ik echt niet leuk.
Gisteren zijn we als afscheid voor mijn teamleidster uit eten gegaan.
Toen er 3 collega's binnenkwamen vroegen ze of ik ook bij dat clubje hoorde , omdat ik in mijn zwangerschapsverlof zit en mijn contract niet verlengt wordt net als bij mijn teamleidster.
Dat vond ik geen leuk begin van de avond.
Ze dachten dat ik bij een ander afspraak hoorde.
Nou sorry hoor , waar zitten die hersens
Ik zei ook '' doe niet zo maf mijn contract loopt pas 25 maart af dus ik hoor er nog steeds bij "
Ze hadden onder elkaar geld opgehaald voor een bloemtje waar ik niks van afwist.
Dus ik was als enige die niks bij had dat vond ik echt lullig.
Daarbij komt ook nog dat ,  behalve mijn teamleidster , niemand vroeg hoe het nu met me is.
Ik zit sinds 14 januari al thuis en ze weten wat wij hebben moeten doorstaan vorig jaar met de vruchtwaterpunctie dus dan verwacht je toch dat ze een vraag stellen , van hoe is het met je, athans ik zou dat wel doen.
Ook bij het verlaten van het restaurant  heb ik gedag gezegd en ben  alleen met gemengde gevoelens weggegaan.
Er werd nog niet eens een goede bevalling of sterkte gewensd.
Ik kan wel janken.
Mijn man vond het ook erg rot voor mij.
Het eten was goed en het was voor de rest wel gezellig , maar mijn collega's vond ik erg tegenvallen.
Mensen waar je dan al 1,5  mee in een team zit.  
Het zullen mijn hormonen wel zijn , maar toch.
Sorry hoor maar ik moet dit even kwijt.

Groetjes jessica

Jammer dat het zo is gelopen, maar probeer je vooral te concentreren op de positieve dingen in je leven  die zijn toch echt het meest waardevol.
Groetjes Laura mv Thom

Laat maar komen die hormonen! Rot voor je hoor.
Maar bedenk wel: "jij bepaalt door wie je je laat kwetsen"
Blijkbaar zijn zij het niet waard om in jouw gevoelsleven aanwezig te zijn. Haal je schouders op en besteed aandacht aan mensen die dat wel zijn.
Liefs Nelleke

Heel vervelend voor je.
Maar je moet het maar zo zien,zij maken zich blijkbaar niet druk om jou,maak jij je niet druk om hen!
Kan me voorstellen dat je je rot voelt,maar je moet maar denken dat je wel andere dingen hebt om je druk over te maken!
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan