Van kinderwagen naar wandelwagen

Even een vraagje. Milan is nu 5 maand en 1 week oud, nu heb ik vanmorgen de kinderwagen omgebouwd tot wandelwagen, maar ik vind het zo zielig. Zo'n klein hoopje mens in zo'n groot ding dat helemaal om hem heen ligt, zoveel ruimte.... Hij vondt het wel prima, lag namelijk al binnen 5 minuten te slapen. Maar ik vraag me af of jullie allemaal die kleine hummeltjes al in de wandelwagen hebben ? of dat jullie nog even wachten ? Graag jullie ervaringen en adviezen !!

Groetjes Jolanda

Hoi Jolanda,

Tiara ligt al vanaf 4 maanden in de wandelwagen. Tiara was voor haar leeftijd (nu niet meer zo) een vrij klein bol (nee niet dik, maar bol) meisje. Ze zat echt klem in de wagenbak, dus ze moest echt in de wandelwagen. Ik kan de wandelwagen op 2 manieren op het frame zetten naar mijn toe kijkend en van mijn af. In het begin laf ze mijn lekker aan te kijken en dat vond ze helemaal het einde. De wagen lag dan wel helemaal plat natuurlijk. Nu sinds een paar weken kijkt ze naar de buiten wereld (puur omdat ik de regenhoes er anders niet op vast kon zetten) en dit is helemaal het einde. Ze brabbeld de hele tijd en kijkt iedereen met een big smile aan. Ze zit nu een stukje recgterop (ze is bijna 6 maanden) en wil het liefst helemaal recht op, maar dat kan nog niet. Bij ons kon het gewoon niet anders maar ik heb er ook niet echt moeite mee gehad. Hoop dat je er wat een hebt.

Groetjes Nancy

hoi
ik heb mila sinds van de week ook in  de buggy(omgebouwd)
ik twijvelde ook nog erg,maar moet zeggen nu in de ligstand gaat het prima.
ik moet er wel even aan wennen..snik wat een gekke mama ben ik..het gaat zo snel.
ze gaat al niet meer in de bak...
Mila is nu 5,5 maand.
gr piewie

hoi,

sinds twee dagen lopenik ook te denken om de bak naar zolder te doen en de wagen om te bouwen.... en ook ikheb er moeite mee hahaha t gaat allemaal zo mega hard, ze is al bijna een half jaar.
t lijkt me voor haar wel leuk om wat meer te zien, maar twijfel erg om t te doen, ze past nog wel in de wagenbak...heeft nog cm of 6 over denk ik boven dr hoofd. wat zouden jullie doen??

hoi Jolanda,

Marten ligt sinds deze week in de wandelwagen. hij is nu 5 mnd en 2 weken en paste echt niet meer in de kinderwagenbak. Hij lag helemaal klem, das pas zielig! Hij lijkt nu inderdaad erg klein als je hem ziet liggen in de wandelwagen, maar hij vindt het wel veel prettiger! En dat maakt alles goed tch?
Ook Marten lag na 5 minuten al lekker te pitten.......

groetjes, Misja, mama van Thijmen (3) en Marten( 5 mnd)

Ik vind het op zich wel jammer dat ie niet meer in die bak past. Dan zie ik andere moeders lopen met zo'n bak en dan denk ik: 'ohh, dat kindje is nog zoo klein!, was Kian nog maar zo klein'
Terwijl ik aan de andere kant zooooo trots ben, als ie weer iets kan wat bij 'groot zijn' hoort. Dubbel hoor.

En over dat slapen in de wagen: nou mooi niet hoor, meneer heeft veel te veel te zien! JA 3 minuten voor we thuis zijn gaan z'n luiken dicht, en overleggen in bed, ho maar! Dus hoe dichter we bij huis zijn hoe harder ik de stoep op en af ga en hoe scherper ik door de bocht ga, in de hoop dat ie nog net wakker blijft zodat ik heb in bed kan leggen.

Liefs Nelleke

Hahahaha, Nelleke wat herkenbaar!
Stef valt ook vaak net voor huis in slaap. Ik probeer hem dan ook uit alle macht wakker te houden en loop als een idioot gekke geluiden te maken en heel veel te hobbelen. Mensen moeten wel denken......

Stef ligt nu al bijna een maand in de "buggy". Hij is niet zo klein, dus echt verdwalen in de wagen doet hij niet, maar ik had er vooral moeite mee dat ik hem niet meer kan zien.... Hij kijkt nu naar voren (vindt hij geweldig!) en ik zie hem niet meer. Loop dus vaak even een beetje maf ik de wagen te kijken..... En, zucht wat wordt ie groot!!!

Ik kijk idd ook een beetje jaloers naar die mooie reiswiegjes op de wagens... dan denk ik ook oh was hij nog maar zo klein.... Maar goed, alles wat hij nu al kan vind ik geweldig, dus je kan niet alles hebben.... haha. We proberen er nu dus gewoon weer eentje te maken...hahaha

Liefs Annet

Terug
Bovenaan