van mij mag het ook gaan beginnen

Hoi meiden,

ben nog niet uitgerekend, maar had zelf wel een gevoel dat het eerder zou gaan komen.
ben 15 maart uitgerekend.

Maar van mij mag het wel gaan beginnen.... sommige hebben al weeen.
Heel af en toe denk ik ook dat ik wat voel, maar dat is dan helaas maar 1 of 2 malig.

Ben ook heeeel erg benieuwd naar hoe het gaat beginnen en vooral wanneer natuurlijk.
Spannende weken voor iedereen.

Succes,
leeuwtje

Hoi Leeuwtje,

Spannend he! Ik ben pas op 23 maart uitgerekend, maar nu begint het al te rommelen. Mag ook wel, want bij Feline 9 dagen overtijd dus het zou eerlijk zijn als ik nu eerder beval! hahaha

groetjes Mariska

Hallo Leeuwtje,

van mij mag ze nu ook wel komen hoor, ben pas 26 maart uitgerekend en bij Levi was ik ook 8 dagen overtijd. Ik ga er dus maar vanuit dat deze kleine meid ook wel te laat zou zijn (maar hoop het natuurlijk niet!!)

Nou succes met de laatste loodjes.

Groetjes Anne
mv Levi en ???? nog 3wk

Hoi Leeuwtje,

Hier ook 15 maart uitgerekend.

Hier rommelt het ook al een beetje, maar de kleine ligt pas sinds gisteren goed. Hopelijk komt de kleine gauw!

Succes!

Esmé mv Kay en ???

Hoi hoi,

Ik ben het sinds gisteren beu! Mn buik hangt laag, is groot en zit in de weg. Kan steeds minder en daar baal ik van....
Ben 30 maart uitgerekend maar heb altijd het gevoel gehad dat het half maart gaat gebeuren, I hope so!

Voor degenen die al een keer bevallen zijn: wat verstaan jullie onder "rommelen"? Ik zie die term overal maar mss kan iemand t uitleggen... ;-)

Greets Janneke

Tja, volgens mij zitten we allemaal stiekem te hopen dat we ons kleintje al voor de uitgerekende datum in onze armen houden! Blijft ook zo spannend dat je niet weet wanneer de bevalling beginnen gaat en je kunt er jammer genoeg ook geen invloed op uitoefenen..

@Janneke: met rommelen wordt over het algemeen bedoeld dat er "activiteit" is, zoals veel harde buiken of voorweeen

Groetjes Laura

Hallo meiden,

Ik ben 27 maart uitgerekend. Ben het ontzettend beu. Vandaag ook zo moe en mijn liezen doen erg zeer. Verder erg emotioneel! Heb wel alles klaar en schoon in huis.
Hoop elke keer weer dat ik wat mag voelen, zodat ik zwanger af kan zijn!

Maar bij mijn zoontje was ik ook 10 dagen over tijd! Hoop dit keer echt niet!!!!! Moet niet aan denken nu nog 5wkn!

Groetjes

Diarich

Nou hier nog een hoor! Als het nu nog zou beginnen zou ik daar heeeeel blij mee zijn.

Ik ben 21 maart uitgerekend maar ik heb dan wel het voordeel dat ik al weet dat ik hooguit volgende week om deze tijd mijn kleintje vast kan houden. Ik word ingeleid ivm BI. Maar dan nog, als ons ukkie besluit eerder geboren te willen worden: PRIMA!

Succes met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan