Van Minivakantie naar heerlijk gevoel

He Lieve Meiden,

Kom net binnen, en las dat er heel veel is gebeurd in die 4 dagen dat ik ben weggeweest, ik heb heerlijke dagen gehad, waarvan maar 1 regendag, gisteren en vandaag in de zon gelegen op het strand, en kuilen graven voor mijn dochter en tunnels waar het water doorheen kan gaan, echt sporten hoef ik deze week niet meer te doen, las het verhaal van jou Lara, dat je weer bent begonnen met joggen en 5 sigaretjes op een dag, en dat je nog gevaren hebt in een boot erg leuk trouwens heb je wel gemist hoor, las ook een verhaal van Cynthia balen joh dat je ongi alsnog is gekomen, en van Inge dat de hsg heel erg tegen gevallen is, heb nog aan je gedacht, en gehoopt dat het mee zou vallen, en van Luna lees ik dat de test negatief is, wie weet komt er toch nog naar een aantal dagen een positieve test. En van alle andere meiden moet ik nog even lezen, ga ik zo doen. Mijn minivakantie heeft ons erg goed gedaan, en we zijn daar helemaal van opgeknapt.

Liefs Mick

He lieverd,

goed dat je er weer bent! Ik heb je nog even in mijn pauze gezocht op msn...Lekker dat je zo bent bijgetankt joh, hoe is alles thuis?

Ben aan het joggen geslagen, elke ochtend! Vanmorgen en morgen weer! Als een blinde mol nog van de slaap, rochelend als een ouwe kerel door het park... Het valt niet mee, maar ik ben gefoccused! Ja, ja, want het gaat nu toch echt allemaal hollend achteruit hoor. Hoe zit dat met jou? Zit jij nog altijd strak in het vel? Ik heb echt nooit iets hoeven doen voor mijn lijf, maar ik begin me nu toch echt een ooievaar te voelen ( je weet wel, van die dunne beentjes met zo'n dikke pens, dat zie je ook vaak bij oudere vrouwen, het wel bekende 'ooievaarsfiguur' of ook wel de 'omgekeerde peer. Neeeh, ik wil geen ooievaar zijn! (wil er wel een op bezoek, hahaha)...

Ik probeer je later nog op msn...

Mevrouw Ooievaar

He Wijffie,

Ik vind het zo goed van je dat je aan het joggen geslagen bent, ik zit nog goed in mijn vel voor een oude dame van 36 jaar hahahaha, gelukkig wordt ik de hele tijd 28 jaar geschat, zal wel komen omdat ik altijd lol heb, en toch mijn buikspiertjes elke ochtend doe, en natuurlijk de trappen die ik continu op ga voor het huishouden. Heb veel aan je gedacht, zelfs nog gedacht om je te bellen dat doe ik binnenkort en dan drinken we samen ff een frisje in de stad, geen alcohol zeker nu we alletwee zo aan de sport zijn.

Het was echt heerlijk voel me super goed. Ik ga nu ff bij een vriendinnetje langs ff kort bijkletsen dus we zullen elkaar vanavond missen. Bel je snel of zie je online of hier.

Dikke knus en kus van Mick

Ooievaarsfiguur die houden we erin hahahaha

He Mick,

Gezellig dat je er weer bent!

Lekker voor je dat het weekend jou/jullie zo goed heeft gedaan...vakantie in dit kikkerland kan heel leuk zijn!
Grappig om te lezen dat jij en Lara ook al 30+ (ehum) zijn (moi 34) en die ooievaarshumor houden we erin!

Lfs, Suus

Ha lekker bijgetankt dus Mick ! Heerlijk joh, een minivakantie voelt vaak als een maxivakantie he? Fijn dat je er weer bent !

Liefs,
Luna
(30 + bijna 5 maanden !)

Terug
Bovenaan