Van miskraam naar hartstikke zwanger!

<p>lieve Dames,</p><p>1 juli kreeg ik te horen dat er geen leven zat. Ik was op dat moment 7 weken zw.</p><p>Vannacht bloed verloren maar de echte miskraam kwam niet op gang. Maar de pijn was hels.</p><p>Naar de vk gebeld, contact gehad met de gyn. Afwachten. Om de pijnstilling op te hoge heeft mijn moeder contact gehad met onze HA. Die wilde niet eerder op hoge totdat er een echo gemaakt werd, ivm evt buitenbaarmoederlijkezw.</p><p> </p><p>Met spoed er tussen geplaats. Wat zagen we op de echo...</p><p> </p><p>Een prachtig mooi kindje van bijna 11 weken met een mega duidelijk kloppend hartje! </p><p>Zo enorm gek! </p><p>Ik wil toch wel de dames die zo lief zijn geweest onder al mijn onderwerpen bedanken! </p><p>Lieverds zijn jullie allemaal❤</p>

Wat een bijzonder verhaal! Ik wens je verder een 'normale ' en zorgeloze zwangerschap. Van harte gefeliciteerd! 

Ja dat weten ze! Sorry niet erbij verteld ?
Ik heb onder de vruchtzak een bloedstolsel zitten. Deze is dus opengesprongen en het lichaam wilt het eruit werken. Dit kan verder helemaal geen kwaad voor de zw en de baby. Alleen bloed het nog en doet dat dus zoveel pijn. Dus doorbijten. Moet zeggen nadat we dit nieuws hebben gehad, kun je de pijn in een keer gewoon aan. Gek is dat he? 
Zal denk ik ook te maken hebben met de miskraam en dat je je al ellendig voelt en dan nog eens die pijn wat erbij komt kijken..
Ik ben heel gelukkig ☺️

Terug
Bovenaan