van niets naar van allles

Goewan-Mats is nog niet een keer ziek of verkouden ofzo geweest.

vorige week waren mijn schoonouders allebei ziek, snotterig verkouden noem maar op, ik had dus geen zin om hier heen tegaan met die kleine, dat was geen probleem, wat denk je, kwamen ze bij ons!!!!!! twee dagen nadat ze zijn geweest is die kleine helemaal van slag, hij had wat koorts, neus holtes helemaal dicht, bijde oogjes ontstoken, naar hoestje, en als klap op de vuurpijl ook weer zijn hele mondje vol met spruw!!!! hierdoor dronk hij ook erg slecht terwijl jemet koorts juist goed moet drinken,

op de spruw na heb ik echt het gevoel dat hij dit allemaal heeft omdta mijn schoonouders lang gekomen waren, ik was zelf op dat moment even aan het hardlopen, toen ik terug kwam had mijn schoonmoeder hem vast en maar kusjes geven, ik heb hem direct weggepakt, ten eerste wil ik niet dat zij hem kusjes geeft, dat doe ik zelf wel,en ten tweede ze weet zelf toch ook dat ze ziek is!!!

toen ik tegen mijn vriend zei dat ik er een beetje boos om was dat hij die kleine zo bij zijn moeder liet zei hij, ik kon er niets aan doen, ze claimde hem gewoon, aaagggrrrr ik kan dit soort dingen echt niet hebben,

ik zit nu al de hele dag met een klein ventje met een heel zielig huiltje en een doosje zoutoplossing en zalfje voor zijn oogjes, een gel voor de spruw babyparacetamol, echt teveel.........

Bah! Heb je haar even goed de waarheid gezegd? Dat mensen dat nou niet begrijpen. Ieder kouwtje krijgt zo'n ukkie (Laura heeft twee maanden lang de ene kou na de andere gehad), dan houd je ze dus niet vast als je zelf verkouden bent!

Beterschap daar! Groetjes Ilona

He, wat zielig zeg voor je knulletje!

Ik vind het ook echt niet kunnen dat mensen half ziek op bezoek komen. Maar, ik vind het ook moeilijk om wat van te zeggen. Een poos geleden kwamen mijn ouders snotverkouden op  bezoek. En ook uitgebreid knuffelen met yanick  Ik zag het en... keek ernaar. Later zeiden mijn man en ik tegen elkaar dat we daar een volgende keer echt iets van moeten zeggen! Gelukkig is yanick niet ziek geworden (mijn man en ik trouwens wel, snotverkouden allebei, haha)

Jeetje, wat zielig, zeg!

Ik vind het ook stom hoor, als mensen dat doen. Als ik het zie gebeuren, zeg ik er ook iets van en haal Esther er vandaan. Ik vind zieke baby'tjes zoooo zielig, dat wil ik echt koste wat kost voorkomen. En dat je schoonmoeder dat nou zelf niet begrijpt, als ze blijkbaar zo dol is op haar kleinkind...

Groetjes,

Eveline

Hi,

Het is natuurlijk heel vervelend als andere mensen die verkouden zijn jouw kleintje ziek maken...
Maar wat doe je als je man/vriend griep heeft?
Onze uk is nu ook snipverkouden, maar wij zijn allebei vorige week niet lekker geweest. Ik denk dat je je ukkie ook niet altijd kan beschermen. Die van ons gaat binnenkort naar de opvang en daar zal hij ook van alles kunnen krijgen.

Wel vind ik net als jullie dat je schoonouders het eerst hadden moeten vragen! Maar dat schijnen veel mensen te vergeten. Wij zijn afgelopen weekend ook op kraamvisite geweest maar hebben eerst even gebeld of het oke was.

Gr. Tamara
mama van Cas (16-04-2007)

Terug
Bovenaan