<p>Hallo, </p><p> </p><p>een tijdje geleden heb ik hier een topic geplaatst over dat mijn borstvoeding niet zo lekker liep.</p><p> </p><p>we zijn nu een aantal weken verder en ik denk dat ik nu overproductie heb. Onze dochter komt vanaf haar geboorte al om de 3 uur, en soms zelfs langer.</p><p> </p><p>nu heb ik sinds een paar dagen dat ik binnen 2/3 uur al onwijs volle borsten heb. Ze staan helemaal strak, mn tepels zijn dan vervormd en het doet ontzettend veel pijn. Onze dochter verslikt zich heel erg vaak, laat vaak los, is soms heel erg onrusig en soms mept ze mij zelfs. ( dit is niet elke voeding )</p><p>ze krijgt mijn borsten niet leeg gedronken, nu zit ik vaak met half volle borsten en binnen mum van tijd zijn ze weer heel erg vol. </p><p> </p><p>Als ik kolf komt er echter niet schrikbarend veel uit, 120 cc met 2 borsten.. ook dan zijn ze niet helemaal leeg omdat ik bang ben dat ik het alleen maar erger maak.. kortom HELUP..</p><p>herkennen jullie dit, en wat kan ik het beste doen? </p><p> </p><p>Liefs</p>