Van nutrilon naar little steps

Onze dochter is 3 weken te vroeg geboren. Toen gaf de kraamzorg aan dat we met nutrilon voeding moesten beginnen, dat was het beste.
Met 4 weken (gecorrigeerde leeftijd 1 week) begonnen de krampjes, dit heeft helaas tot op heden aangehouden 10 weken (gecorrigeerde leeftijd 7 weken), met alle dingen die we geprobeerd hebben.
Nu hebben we het idee om over te stappen naar little steps, omdat we daarvan verhalen gehoord hebben dat baby’s geen krampen hebben of veel minder.
Wat is jullie ervaring ermee?
 
Welke fles gebruik je? Dr browns is heel goed tegen krampjes. Verder gebruik ik ook Nutrilon en mijn dochter heeft geen krampjes dus daar kan ik je niet mee helpen. Succes !
 
We hebben vanaf het begin al dr brown gebruikt.
Dat werd ons al aanbevolen en tot op heden ook geen aanpassingen aan gedaan.
Bedankt voor de tip
 
Ohhhh jeetje als ik dit lees doet me dat weer denken aan een aantal maanden terug. Wij hebben ZO veel geprobeerd tegen krampjes (en reflux) maar zou je serieus aanraden om probiotica te gaan halen. Alle andere troep deed hier helemaal niks, maakte het alleen maar erger en elk lijfje reageert toch anders op nieuwe voeding! En je moet iets sowieso 2 weken proberen voordat het werkt dus dat is zo'n gedoe! maar probiotica is echt wonderspul ? succes
 
Terug
Bovenaan