Van nutrilon standaard 1 naar 2

Hoi iedereen,

Mijn dochtertje is 2 oktober 6 maanden. In principe kunnen we dus overstappen naar de opvolgmelk. Alleen krijgt ze nog niet veel bijvoeding binnen. Ik las op internet dat je alleen mag overstappen op 2 als ze voldoende bijvoeding krijgen. Wat is jullie ervaring ermee?

Groetjes Louke
 
Ik ben bij mijn eerste pas met 6 maanden begonnen met bijvoeden en zij kreeg met 6 maanden gewoon Omneo 2. Ik heb nog nooit gehoord dat het afhangt van de hoeveelheid bijvoeding.
Ìk zou het gewoon geven, je kan ook bellen met de voedingslijn van Nutricia, nummer staat op het pak
 
Hoi,

Mijn zoontje kreeg al met 4 mnd bijvoeding, en heb eerst pak nr1 opgemaakt en daarna gewoon doorgegaan met nr2.
Je hoort weleens dat mensen nr 1 en nr 2 gaan mengen. Maar geloof dat er niet veel verschil in zit. nr2 lijkt in het pak wat dikker, maar merk er zelf niets van en mijn zoontje dronk het gewoon net als nr 1 goed op.
Heb ook nog nooit gehoord van jou vraag...
 
Nee ik zou ook gewoon nummer 2 pakken, wij maken nu ook het laatste pak 1 op, en daarna overstap pen naar 2. Heb op het pak gelezen er zijn genoeg voedingstoffen in, zelfs de vitamines zijn wat meer....onze dochter is ook nog geen echte eter, fruit hapje en groetnten hapje krijgt ze nog niet als vervanging van fles maar gewoon als tussendoortje, dit omdat ze niet echt veel eet of drinkt...
 
Terug
Bovenaan