van oktober forum naar miskraam forum

Wat een ellende.
Gisteren te horen gekregen dat het vruchtje er dus niet meer zat.
Ik verloor de afgelopen weken wel bloed maar ik heb helemaal niks gemerkt van een miskraam.(geen buikpijn, kramp of wat dan ook)
De bloedingen waren dus gewoon van de miskraam die al zeker 2 weken geleden plaatsgevonden heeft. (ik dacht dat ik 9 weken + 1 dag zwanger was)

Ik was zo positief gestemd dat alles wel goed zou komen, maar het heeft niet zo mogen zijn.
Ik kan het nog steeds niet geloven.
Vandaag maar niet gaan werken want ik kan niks anders dan janken.

Zal zijn tijd wel nodig hebben (maar daar heb ik nu niks aan)

Groetjes,
van een verdrietig Linneke

Wat vervelend voor je meis. Ik kan me voorstellen dat je flink moet janken hoor! We weten helaas allemaal hoe het voelt. Het is erg goed dat je alles eruit laat komen en schaam je niet om je gewoon een paar dagen ziek te melden als je het gevoel hebt dat het je even teveel wordt. Verwen jezelf maar lekker met DVDtjes en wat lekkers voor de tv. (al is dat een schrale troost)

Sterkte!
gr.Inge

Heel veel sterkte met het verlies..

het is bij mij nu een maand geleden   en nog steeds heb ik het er moeilijk mee.

huil als je huilen moet,praat erover etc..

en inderdaad verwen jezelf lekker........

Hoi Linneke,

We zitten in hetzelfde schuitje. Ik zat ook op het oktoberforum, maar heb vrijdag te horen gekregen dat het vruchtje waarschijnlijk met 6 wkn gestopt is te groeien. Ik ben er behoorlijk kapot van, ondanks dat ik er in mijn achterhoofd wel rekening mee heb gehouden. Ik merkt dat het vooral hebt er met anderen over te praten, en af en toe een flink potje janken.

Wens jou en alle anderen veel sterkte.

Groeten,

Anne

Terug
Bovenaan