van oktober naar juli mama.

Afgelopen zaterdag is na een zwangerschap van 29+4 weken onze dochter Cato Louise geboren. Ze weegt 895 gram. Na omstandigheden doet ze het prima.

Ik lag al eerder in het ziekenhuis omdat de groei vanuit de navelstreng onvoldoende bleek. Afgelopen zaterdag kreeg ik het Helpp syndroom en is ze via een keizersnee gehaald. Vanmiddag gaan we met get gezin ((ik heb nog twee dochters ) naar het Ronald Mcdonald huis, omdat de afstand naar huis te groot is. Al met al een spannende week gehad, en zullen nog een aantal spannende weken tegemoet gaan!

Jeetje wat een bericht zeg! Heftige zwangerschap en dan nu de keizersnee. Heel veel sterkte komende periode. En hopelijk geeft het verblijf in het ronald mcdonald huis je wat rust (doordat je met je andere dochters dichtbij je kleine meisje verblijft).

Heel veel succes de komende weken. Toch gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wens jullie de komende tijd veel sterkte toe.

Gefeliciteerd met de geboorte van Cato, maar wat naar voor haar en voor jullie dat ze onder deze omstandigheden geboren moest worden. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!
Liefs, Kaatje (nu van het septemberforum, maar ook moeder van een meisje dat met 28+6 geboren werd.)

Jeetje meid, wat heftig zeg maar gelukkig doet jullie kleine meisje het naar omstandigheden goed. Gefelciteerd!! Heel veel geluk en sterkte de komende tijd voor jou, Cato en jullie gezin!

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

Gefeliciteerd met jullie dochter,hoop dat alles goed mag blijven gaan.

Vandaag toevallig visite gehad en haar dochter is ook met 29 weken geboren na het helpsyndroom.

Ze wordt nu in november alweer 5 jaar dus ik heb goede hoop voor jullie.

Hel vel sterkte de komende tijd.

Terug
Bovenaan