van pasgeboren tot aan nu

kom eens kijken naar het verschil van pasgeboren tot aan bijna 5 maanden van mijn meissie. diti s de 4de poging, iedere keer bijna klaar en dan pats boem verdwenen, kan helemaal opnieuw beginnen. grrrr.

een van onze eerste foto's samen, zijn er meer maar hier zie ik er wat netter uit hahaha.

net een uurtje oud op de foto hierboven.

een maand oud op de foto hierboven
en hier beneden ook een maand oud

2 maanden oud op de bovenste foto, de jongste dj zonder muziek.
we hebben 2 dj's nu in huis.

2,5 maand oud op de foto hierboven

3 maanden oud hierboven

en hier is ze weer 4 maanden en haar eerste hapje, mocht voor de foto 1 hapje zelf proberen verder heeft mama het gedaan.

een hele unieke foto met hulp van de spiegel. hier is ze ook 4 maanden oud.

en de laatste, net in bad geweest en bijna 5 maanden oud.

leuk he?

groetjes Miranda

aaah wat een lieverd.
echt geweldig zo die foto;s naast elkaar.
ik snap het nog steeds niet hoe ze opeens na een maandje zo anders zijn groter steeds meer eigen willetje..
hihi

groetjes sylvia

Echt een knap meisje!!! Ze groeien als kool he?! Ze heeft precies veel haartjes.Mijn zoontje is 4 maanden en een  week en euhm.... hij heeft er nog geen...

Groetjes carol

Leuk he,

ik heb gisteravond een fotoalbum samengesteld van het eerste half jaar van Laura. Was ook geweldig om te zien hoe anders dat koppie geworden is. Nu hebben we echt al kleine kindjes, dat hele piep is eraf en dan te bedenken dat ik vandaag een half jaar geleden bij mijn schoonvader op visite ging en zei dat het nog wel 4 weken kon duren voor de kleine er was. We maakten nog afspraken over wanneer we hem zouden bellen als het kindje er was etc. Ongeveer 13 uur nadat we bij hem weg gingen konden we hem bellen dat hij een kleindochter had .

groetjes Ilona

Terug
Bovenaan